Need for Speed Underground start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
242
Need for Speed Underground start niet op: wanneer ik op het desktop icoontje klik op het spel op te starten krijg ik het menu.

Als ik op PLAY klik, vraagt hij telkens naar CD 2: "Please insert disk number 2".
Maar wanneer ik dan de 2de cd-rom erin steek geeft hij volgende foutmelding: "Plaats de juiste CD-ROM in de speler, klik OK en herstart de applicatie"

Wat moet ik doen?
 
Als het hier om een niet legale versie gaat wil een no-cd crack wel eens helpen. Maar waar die te vinden zijn moet je zelf uitzoeken, dat mag hier niet.
 
tis een download ja, maar heb beide CD's gedownload en had een ook een registernummer
 
Het antwoord van Megabit volgen, dan moet je wel zelf opzoek gaan.
Waarschijnlijk vind je ook nog wel info op 1 van de cd's.;)
 
Het staat inderdaad op 1 van de CD's :) mar spijtig genoeg werkt het nog steeds niet.

Het programma start nu wel op, ik krijg het hoofdscherm van het spel te zien dat het aan het inladen is en daarna verschijnt een zwart scherm met een muisaanwijzer en daar blijft ie op staan.

Is er nog iets mis?
 
Videokaart drivers en DirectX geupdate?
 
need for speed underground

hallo

ik heb wel een legale versie en in het begin kon ik gewoon spelen maar nu als ik hem opstart krijg ik eerst zwart beeld en dan kom ik weer in windows

gisteren deed hij het nog gewoon goed en het enige wat ik heb gedaan was de pc uitzetten en de volgende dag weer aanzetten


wat kan ik er aan doen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan