Need For Speed underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Spel werkt niet, ik krijg gewoon een zwart scherm als ik het opstart verder gebeurt niets...
heb een Pentium 4
2.4gigahertz
Geforce 4MX440
512DDram
kan iemand mij helpen?

Iets meer info graag...

Versie van Windows??

Legaal of Illegaal?

Windows up-to-date? Nieuwste videokaart-driver geinstalleerd?

Heb Windows XP pro
Windows juist geupdate, Direct x geupdate, driver geupdate...
nog steeds hetzelfde en het is de demo dus natuurlijk legaal :)

Geplaatst door MisterInsane
Heb Windows XP pro
Windows juist geupdate, Direct x geupdate, driver geupdate...
nog steeds hetzelfde en het is de demo dus natuurlijk legaal :)

Welke videokaart-driver versie?

Hij moet et gewoon doen hoor. Heb je DirectX9b er op staan?

Hij draait zelfs op een GF2 MX400.

In de windows update zat Direct X 9 b heb die dus geïnstalleerd njah bij mij is het gewoon een zwart scherm... en staat hij stil ofzo dan moetek op knop om direct naar windows te gaan en zo het spel beindigen, hij loopt altijd vast ofzo

Heb last van virussen ja en pc die soms uitvalt maar al mijn andere games doen het perfect... zie niet in wat mijn lieve virusjes mijn spelletje zouden willen saboteren :p

Virussen kun zeker een oorzaak zijn voor problemen in games.

Als een game wordt gedraait, worden er een heleboel dingen in Windows geactiveerd om zo je spel te kunnen draaien. Virussen kunnen dit blokkeren.

Zorg dus eerst maar es dat alle virussen en andere rommel (spyware) verwijderd is.

kan ik niet... als ik wil scannen valt mijn pc uit... heb hier al over gepost,jullie zeiden dat het aan zonelabs lag ofzo wat geen waar was...maar ik vind het raar heb een week geleden een nieuw spel gekocht (Mafia) en dat heb ik perfect kunnen instaleren en speelt nu nog altijd goed...

PC rebooten, dan F8 drukken vlak voordat je dat WinXP logo ziet en dan uit de lijst Opstarten in Veilige Modus o.i.d kiezen. Vervolgens de pc op virussen scannen.

situatie: moet nog Norton Antivirus installeren: had de oude verwijdert en de nieuwe wilde ik installeren (2004) en pc viel uit, nu heb ik het nog eens geprobeert, pc viel terug uit..., kan dus niet scannen aangezien ik hem niet kan installeren, heb geprobeert installatie uit te voeren in Veilige modus maar dit lukt niet

iemand een voorstel? Ik was van plan mijn pc na de examens eens binnen te brengen... (binnen 3-4weken)

Geplaatst door MisterInsane
situatie: moet nog Norton Antivirus installeren: had de oude verwijdert en de nieuwe wilde ik installeren (2004) en pc viel uit, nu heb ik het nog eens geprobeert, pc viel terug uit..., kan dus niet scannen aangezien ik hem niet kan installeren, heb geprobeert installatie uit te voeren in Veilige modus maar dit lukt niet

Waarom niet?

Doe ook dit:

Klik rechts op Deze Computer.
eigenschappen.
Tabblad Geavanceerd.
De onderste button Instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Post die code in je volgende bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan