Need For Speed Underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hallo, Ik had een vraag ik heb de spel Need For Speed Underground gekocht ik instaleer hem en het lijkt net of hij het doet. De spel start gewoon op en dan kan ik niet meer lezen wat er staat ik zie wel een muis en een menu maar verder niks. Wie zou me daarmee willen helpen?

legaal spel,,,,,, zoja,,,

wat zijn je specificaties, van je comp¿

Videokaart driver geupdate?
DirectX geupdate naar 9.0b?
Windows Service pack 1 geinstalleert?

Ik heb hetzelfde probleem met dat klere spel. Koop je een keer een spelletje en dan krijg je dit.:mad: :mad: :mad: . Ben er na lang zoeken achter gekomen dat het spel mijn videokaart NIET ondersteunt. Is ook weer fijn dat je dat dus nergens kan terugvinden alleen als je het spel gekocht hebt en de readme leest. GGrrrrr :confused: :confused:

Ik heb een tnt2 videokaart en die ondersteund ie dus niet.:(

Laatst bewerkt:
Video Adapter Eigenschappen
Apparaatbeschrijving VIA/S3G KM400/KN400
Adapterserie S3G KM400/KN400 Adapter
BIOS Versie A8.D0.00.03
Chiptype S3G KM400/KN400
DAC Type Intern
Geinstalleerde Besturingssoftware vtdisp (6.14.10.0035-16.94.18 built by: WinDDK)
Geheugengrootte 64 MB
Dit is alles wat ik over videokaart weeet.

Groetjes Önder

Hallo willen jullie zo vriendelijk zijn om te rearageren.
Jullie vroegen wat voor videokaart ik had nouw dat staat er.

Groetjes Önder:D :D :D :D :D :D :D :D :D

gaat het hier over een pc of een laptop?
heb ff de moeite genomen om voor je te zoeken,en heb zo het idee dat het om een geintregeerde video-chip
gaat, die de 64 mb van je werkgeheugen afsnoept.
ben bang dat ie niet geschikt isvoor een zwaar spel als NFSU.

ps
het kan zijn dat op het moment niemand je met deze vraag kan helpen, maar wacht f af, reageer niet meteen zo opgefokt:(

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Franz
gaat het hier over een pc of een laptop?
heb ff de moeite genomen om voor je te zoeken,en heb zo het idee dat het om een geintregeerde video-chip
gaat, die de 64 mb van je werkgeheugen afsnoept.
ben bang dat ie niet geschikt isvoor een zwaar spel als NFSU.

ps
het kan zijn dat op het moment niemand je met deze vraag kan helpen, maar wacht f af, reageer niet meteen zo opgefokt:(

Een PC packard Bell

Packard bell zegt al genoeg, deze heeft namelijk niet echt een videokaart, maar gedeeld videogeheugen. oplossing zet er zelf een goeie videokaart in en je bent van het probleem af. ikzelf heb een geforce3 64mb en die werkt uitstekend met dat spel

het spel heeft een echte videokaart nodig en geen videogeheugen wat van je werkgeheugen wordt afgesnoept. Ik zou dan toch een losse videokaart erin zetten, want dit probleem kun je op deze manier met meer spellen krijgen die veel van je videokaart verwachten en dat dus in jouw geval niet krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan