Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<?
$email = "masterprut@helpmij.nl";
if((isset($_POST['naam']) == FALSE) || (isset($_POST['leeftijd']) == FALSE) || (isset($_POST['straat']) == FALSE) || (isset($_POST['huisnummer']) == FALSE) || (isset($_POST['postcode']) == FALSE) || (isset($_POST['woonplaats']) == FALSE) || (isset($_POST['telnummer']) == FALSE) || (isset($_POST['netnummer']) == FALSE) || (isset($_POST['emailadres']) == FALSE) || (isset($_POST['scooter']) == FALSE) || (isset($_POST['bouwjaar']) == FALSE) || (isset($_POST['tuned']) == FALSE) || (isset($_POST['aanpassingen']) == FALSE))
{
// Formulier weergeven
echo "<form method=\"POST\">\n";
echo "<table width=\"400\">\n";
echo "<tr><td colspan=\"2\"><b>Persoonlijke gegevens</b></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Naam en achternaam</b></td><td><input type=\"text\" name=\"naam\" class=\"tekstveld\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Leeftijd</b></td><td><input type=\"text\" name=\"leeftijd\" class=\"tekstveld\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Straat en huisnummer</b></td><td><input type=\"text\" name=\"straat\"> <input type=\"text\" name=\"huisnummer\" size=\"1\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Postcode</b></td><td><input type=\"text\" name=\"postcode\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Woonplaats</b></td><td><input type=\"text\" name=\"woonplaats\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Telefoonnummer</b></td><td><input type=\"text\" name=\"netnummer\" size=\"3\"> <input type=\"test\" name=\"telnummer\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Email adres</b></td><td><input type=\"text\" name=\"emailadres\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td colspan=\"2\"><b>Technische details</b></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Merk en type scooter</b></td><td><input type=\"text\" name=\"scooter\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Bouwjaar</b></td><td><input type=\"text\" name=\"bouwjaar\" size=\"2\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td valign=\"top\"><b>Wat is er getuned aan je scooter</b></td><td><textarea name=\"tuned\" cols=\"30\" rows=\"13\"></textarea></td></tr>\n";
echo "<tr><td valign=\"top\"><b>Wat ga je er nog aan veranderen ?</b></td><td><textarea name=\"aanpassingen\" cols=\"30\" rows=\"13\"></textarea></td></tr>\n";
echo "<tr><td><b>Link naar foto?</b></td><td><input type=\"text\" name=\"fotourl\" value=\"http://\"></td></tr>\n";
echo "<tr><td colspan=\"2\" align=\"center\"><input type=\"submit\" name=\"verzend\" value=\"Go !\"> <input type=\"reset\" value=\"Opnieuw\"></td></tr>\n";
echo "</table>\n";
echo "</form>\n";
}
else
{
if($_POST['naam'] == "" || $_POST['leeftijd'] == "" || $_POST['straat'] == "" || $_POST['huisnummer'] == "" || $_POST['postcode'] == "" || $_POST['woonplaats'] == "" || $_POST['netnummer'] == "" || $_POST['telnummer'] == "" || $_POST['emailadres'] == "" || $_POST['scooter'] == "" || $_POST['bouwjaar'] == "" ||$_POST['tuned'] == "" || $_POST['aanpassingen'] == "")
{
// Melding weergeven als naam, leeftijd, straatnaam, huisnummer, postcolde, woonplaats, netnummer, telefoonnummer, emailadres, scooter, bouwjaar, tuned of aanpassingen LEEG gelaten is.
echo "<b>Je hebt niet alle velden ingevuld!. Ga <a href=\"javascript:history.back(-1)\">terug</a> en probeer opnieuw</b>\n";
}
else
{
mail($email, "Aanmelding op site", "Hoi,\n\n" . $_POST['naam'] . " heeft op " . date("d-m-Y", time()) . " om " . date("H:i", time()) . " een emailtje verzonden. De volgende gegevens zijn ingevuld:\n\nNaam: " . $_POST['naam'] . "\nLeeftijd: " . $_POST['leeftijd'] . "\nStraatnaam en huisnummer: " . $_POST['straat'] . " " . $_POST['huisnummer'] . "\nPostcode: " . $_POST['postcode'] . "\nWoonplaats: " . $_POST['woonplaats'] . "\nTelefoonnummer: " . $_POST['netnummer'] . "-" . $_POST['telnummer'] . "\nEmail adres: " . $_POST['emailadres'] . "\nMerk en type scooter: " . $_POST['scooter'] . "\nBouwjaar: " . $_POST['bouwjaar'] . "\nWat er is getuned: " . $_POST['tuned'] . "\nWat er nog aangepast gaat worden: " . $_POST['aanpassingen'] . "\nVanaf IP adres: " . $_SERVER['REMOTE_ADDR']);
echo "<b>De mail is verzonden. Je zal zo snel mogelijk een email ontvangen.</b>\n";
}
}
?>
<a href=\"java script:history.back(-1)\">
[code]
En zoals hij nu is,
[code]
Ga <a href=\"javascript:history.go(-1)\">
[code]
Wat nu mijn probleem is dat ik hem niet kan versturen hij geeft aan,
[B]Warning: Server Error in c:\phpdev\www\test\bartisgek.php on line 38
De mail is verzonden. Je zal zo snel mogelijk een email ontvangen. ?> [/B]
Ligt dit aan de instellingen van mijn server of zit er mischien toch een klein foutje in het script?? In ieder geval hartstikke bedankt.
en Masterprut, als je ooit webspace nodig hebt hoor ik et wel :P
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = mail.unicenter.nl
; For Win32 only.
sendmail_from = [email]me@mine.com[/email]
[code]
Lijkt me goed nietwaar??
<?
$email = "me@mine.com";
mail($email, "Testz0r", "blaat");
?>
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.