neefje zit vast in spel FARCRY

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Ik kreeg een vraag van mijn neefje.

Hij speelt het spel farcry op level -normal- en is gekomen tot het level volcano (stage 3)
zijn vraag: lukt het zonder te cheaten te overleven en dit level door te komen? (het lijkt zelfs voor een geoefende speler niet te doen)

dank namens Berry

Ik vond het spel belachelijk moeilijk.. heb een paar levels gespeelt. Daarna heb ik het weggegooid. Het kan wel degelijk... maarja.. zelfs bij Farcry neig ik naar cheats... Je moet maar gewoon genieten van de Graphics.

dank

Ik deel je mening en je gevoelens bij dit spel, waanzinnig moeilijk, wel hele mooie graphics inderdaad.

Mijn neefje moet maar

1. Een cheat gebruiken
2. Er vrede mee hebben dat hij tot het een na laatste level is gekomen

daank voor je reactie kay

:thumb:

Ik neem aan dat je het stuk bedoeld met die grote ijzeren constructie in het midden, waar je door veel mutanten tegelijk wordt aangevallen?! Is inderdaad een moeilijk stuk, omdat de deuren niet meer open kunnen wanneer je er door bent gegaan. Daar is echter een truukje voor...:)

Vlak voordat je op die plek aankomt ben je bij een kamer geweest waar je jezelf vol kunt stoppen met wapens, ammo, enz. In die kamer staat een stoel, die je kunt verplaatsen door er tegen aan te lopen of te kruipen. De stoel neem je het hele eind mee naar de 1e schuifdeur en daar zet je 'm aan de zijkant tussen de deur (zorg ervoor dat 'ie niet omvalt). Nu kun je terug naar binnen, beschutting zoeken voor de mutanten en jezelf weer volpompen met ammo en dergelijke...

Nou, suc6 dr maar mee :)

Laatst bewerkt:
stoel

slim!

dat was inderdaad het level waar hij voor de 1000 e keer probeerde voorbij de mutants te komen.
Ik geef het door dank hoor!

mercy

Re: stoel

Geplaatst door soetekg
slim!

Ik heb 't eerlijk gezegd ook niet zelf bedacht hoor, maar gevonden in een walkthrough, maar bij mij werkte 't wel prima...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan