• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

negatieve getalen tussen haakjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
@VenA,
Het is blijkbaar in orde nu. Gewoon naar de site gegaan en dan op F5 gedrukt. Nu komen de berichten terug binnen.
Bedankt voor de info.

Heb je al eens gekeken hoe de getalnotaties ingesteld staan voor Windows (Configuratiescherm) ?

k heb dat allemaal al geprobeerd
zoals al eerder gezegd als ik een nieuw excel blad open dan werkt alles prima dus het kan niet aan de instellingen liggen,
het probleem is ineens ontstaan
op het net lees ik dat meerdere gebruikers dit probleem hebben.
zou het kunnen dat one drive er iets anders mee doet? of is dat onzin
onderstaande file doet ook ineens het zelfde
vul een negatief getal in en het staat tussen haakjes, klik op de valutaknop en ipv financieel komt er aangepast te staan
word er gek van...

Bekijk bijlage overzicht 2013.xlsx
ook dit bestand is opgeslagen op One Drive.

Don

Laatst bewerkt:
valuta knop gaat naar standaard opmaak ipv financieel als ik de opmaak met de haakjes wis uit VO
deze opmaak is dus spontaan in mijn werkblad komen te staan
na verwijderen zou de valutaknop eigenlijk weer naar financieel moeten gaan maar wordt dan standaard

Ik heb het gevonden,
open de file waar de negatieve getallen met haakjes staan
open een leeg blad wat wel werkt, ga via cel stijlen naar stijlen samenvoegen
en het is opgelost.

Prima. Goed om te weten.

Wil je dit draadje als "Opgelost" markeren ?

hoe bedoel je dat? heb de vraag toch op opgelost gezet
of doe ik iets niet goed

Hij staat nu inderdaad als "Opgelost" gemarkeerd. Excuses als ik te voorbarig ben geweest.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan