Nep USB station maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaansmit94

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een .img bestand op een USB stick te zetten via Win32DiskImager maar nou heb ik geen USB stick van 4 GB want de .img is 4 GB maar nou heb ik wel een externe HDD. Nou wou ik met Win32DiskImager de .img bestand op de HDD zetten maar als ik dat doe ben ik al mijn bestanden op de HDD kwijt! En Win32DiskImager kan de .img bestand alleen op een USB stick zetten en niet in een map! Dus nou dacht ik als ik nou een mapje maak op mijn Externe HDD en die kopel aan een NEP USB DRIVE of zo? Heb al wat programmatjes gedownload om een virtuele USB drive temaken maar werkte niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen of een programmaatje om een nep USB Drive te maken? (voor Windows 7)

Ik zoek dus net zoiets als Deamon Tools alleen dan voor USB

Mvg Bastiaan

Laatst bewerkt:
hdd opdelen ?

je kan je externe hdd toch opdelen in verschillende partitie's ?

is het een opstartbare .img ? zoja , dan kan je het met netbootin op de hdd installeren tussen je andere mappen.

zo niet ? kan je de image toch gewoon uitpakken in een map ?

Sorry, ben een poos niet online geweest en ja het is een .img image bestand maar kan hem niet uitpakken met winrar maar zal eens kijken naar dat programmatje van jou!
(de .img is van Goolge Chrome OS wil die beta wel eens proberen :P)

Mvg Bastiaan

Hoi, ik wilde ook de chome OS uit proberen. Hierbij had ik een .img gedownload van http://chromeos.hexxeh.net. Hierbij heb ik met het programmatje win32diskimager deze op mijn USB stick van 16 GB gezet (waar nog spullen op stonden). Nu is de USB stick helemaal leeg gemaakt en stond ik dat ik hem moest formatteren.

Ik op internet zoeken of ik het misschien ongedaan kom maken, maar niets gevonden. Nu heb ik hem toch maar geformateerd, en nu is er van mijn USB stick van 16 GB nog maar 249 MB beschikbaar...

Weet iemand misschien waar de rest is gebleven, en kan ik misschien toch nog mijn spullen die op de USB stick stonden terug halen?

Mvg,
InD88

Deze topic is van april, dus niet actueel meer. Daarbij is het niet toegestaan om mee te liften in iemand zijn / haar topic. Graag even een eigen topic aanmaken.

ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan