Nero 10 herkent mijn serienummer niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Renje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Renje

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2011
Hallo lezers,
Ik heb een tijdje een downloadversie gehad van Nero. Ik ontdekte Nero Vision en kon er hele leuke projecten van maken met foto's, geluid eronder, teksten en filmpjes erbij in.
Toen ik vorige week een nieuw project wilde starten, kreeg ik bij het toevoegen van mijn Mpeg-bestanden de melding, dat mijn serienummer niet een geldig serienummer was en dat ik het online kon aankopen voor 75 Euro.
Ik besloot om naar de computerzaak te gaan en het daar aan te kopen voor 69,95. Nu had ik een legale versie en zou toch alles goedkomen. Mar nu ik weer naar Nero Vision ging, kreeg ik dezelfde melding over het ongeldige serienummer en de filmpjes werden weer in de Audio-ruimte gezet in plaats van de videoruimte, net als bij mijn downloadversie.
Wie weet wat ik verkeerd doe??

Vr. groet,
Renje

Verwijder de installtie eens met Revo Uninstaller Free.
Eerst wordt dan de uninstall ban Nero gebruikt.
Dan wordt vervolgens ook aangeboden het register op te schonen.

Gebruik daarna CC-cleaner ( schonen en register).
Herstart.
Installeer daarna de nieuwe versie.

Geprobeerd, maar niet gelukt

Ik heb beide programma's gedownload en volgens mij is mijn computer nu zo schoon als wat. Ik heb de com[uter herstart en weer Nero 10 op de computer gezet, maar helaas weer dezelfde melding: Patentarchivering mislukt- uw serienummer wordt niet herkend als een geldig nummer.
Dat is balen, want ik heb het echt vanmorgen bij Dynabite in Leeuwarden gekocht.

Sorry, ik lees het nog eens door: patentarchivering moet natuurlijk patentactivering zijn. :o

Geen paniek, heb ik in al die jaren dat ik Nero heb, ook één keer gehad. Mailtje naar Nero en je krijgt een aanvullende key en het komt goed.

Geen paniek, heb ik in al die jaren dat ik Nero heb, ook één keer gehad. Mailtje naar Nero en je krijgt een aanvullende key en het komt goed.

Kijk maar eens onder de 2e code bij jouw Vision Express. Die is leeg denk ik.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 166
Hoe kom ik bij die code's?

Hoi gast0225.

Dankjewel, dat je met me mee denkt. Ik heb er inmiddels een mailtje uit naar Nero. Dat kan ik dus even afwachten. Intussen heb ik ook gezocht naar hoe ik bij de code moet komen. Ik heb Nero 10, dat zal er wel weer wat anders uit zien, maar ik kan nergens vinden hoe ik nu bij die produktcode kom, zoals op de afbeelding die je mee hebt gestuurd.

Gr. Renje

@Renje :

open Vision Express (maar dat schreef ik ook al in mijn vorige bericht..........) en klik links onderin op het vraagteken. Nero zelf open je niet.

Hoi gast0225,

Dat ik er niet zo heel veel verstand van heb had je ook al begrepen. Als ik Nero Vision Xtra (zo heet dat bij mijn versie) open, en ik klik in de linkerhoek op het vraagteken krijg ik een menu waaruit ik de volgende opties kan kiezen:
nero vision help
Nero vision op het web
nero online zelfstudies
sneltoetsen
info
Ik vind daar niet iets wat jij bedoeld.
Ik zal wel weer iets helemaal verkeerds doen....

Aanklikken en kijken of je ergens iets van serials gaat zien. Het menu is idd. anders dan bij de oudere versie die ik heb,

Open Nero Control Centrol Center en voeg serial toe.

Hallo,

Jullie hebben me heel gelukkig gemaakt.
Toen ik Nero Control Centre opende zag ik twee wachtwoorden staan. De oude (bovenste) heb ik verwijderd en de nieuwe, van mijn gisteren gekochte versie, heb ik laten staan. Ik heb het weer geprobeerd en nu doet hij het.
Hardstikke bedankt voor jullie hulp!!

Vriendelijke groet,
Renje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan