nero 5.5.2.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

twarnaar

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2001
Berichten
37
wanneer ik een nieuwe audio cd wil compileren,krij ik na 1 minuut de foutmelding"power calibration error"
wie weet wat hier aan te doen is???
Ton
 
Probeer op www.ahead.de eens je versie te updaten. Of probeer eens een ander merk cd's of je brander is aan het overlijden.

Is het alleen met audio of ook met data cd's?
 
Ik schat in dat de foutmelding behoort tot het onderstaande rijtje (uit de "helpfunctie" van Nero.):
Engels : power calibration error
Nederlands : energiekalibratiefout

en tja........................, lees wat Nero erover zegt................ :eek: :eek: :eek:


'Kan niet herstellen vanaf PMA', 'Kan niet herstellen vanaf kalibratiegebied, 'Focus- of tracking-fout', 'Laser-aanpassingsfout', 'Monitor ATIP-fout', 'Energiekalibratiefout, 'Toevoegingsfout bij schrijven, 'Noodgeval bij schrijven', 'As-servofout 'OPC-uitvoeringsfout'.
Betekenis:

deze foutberichten zijn het gevolg van ongespecificeerde hardwarestoringen in de recorder, waarvoor geen duidelijke oorzaak aan te wijzen is. Een firmware-upgrade, de overstap naar een ander merk lege cd of een reparatie van de recorder zouden in dit geval allemaal kunnen helpen.
 
De nieuwe nero updaten 5.5.10.28 van ahead.com en de aspi driver471A2 deze bij de bijlage.en je probleem is denk ik op gelost.

Groet Indiaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan