nero 5.5 niet voldoende??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Ik heb enkele weken geleden een nec 1300 nd aangeschaft waarbij nero 5.5 oem bij zat.
Tweemaal een urenlange download geprobeerd naar 6.0 maar ik kreeg telkens een foutmelding bij het openen van het gedownloade bestand.
Maar helaas heb ik nog geen dvd kunnen branden omdat deze nero schijnbaar geen vcd kan branden.
Dus ik zal wel nieuwe software moeten aanschaffen.
Wie kan mij advies geven voor de beste software om de dvd's te branden oa naar vcd en svcd!

Ik gebruik gewoon Nero 5, zowel DVD als (s)VCD brand ik daarmee.

Via mail:

Dan doe ik natuurlijk wat fout, maar wat?
Als ik mijn videofilm heb bewerkt en het mpg bestand als vcd of svcd wil branden dan krijg ik de volgende melding: mpeg2-codering is niet aanwezig

Reageer in het topic, niet via e-mail.

Dan doe ik natuurlijk wat fout, maar wat?
Als ik mijn videofilm heb bewerkt en het mpg bestand als vcd of svcd wil branden dan krijg ik de volgende melding: mpeg2-codering is niet aanwezig

Dan moet je de codec voor MPEG2 downloaden, deze is echter niet gratis! Ook voor Nero heb je die trouwens nodig..

volgens mij is dat een bepaalde codec die je niet hebt.

Een nieuwe(re) Nero zal denk ik meer doen.

Kan je jou nero niet updaten?

dus toch een codec kopen. Dus toch nieuwe software, helaas pindakaas. Ik dacht er is vast wel ergens zo'n codec te vinden voor de mpeg2. Nu proberen uit te vinden wat de beste software is??!!
De update van enkele uren is al 2x mislukt.

Ik weet niet of je nieuwe software hoeft te kopen.

Je kan nieuwere versies gewoon bij nero ophalen en voorzien van je eigen serienummer als het met normaal updaten niet lukt.

Je zal het denk ik wel in de 5 versie moeten zoeken, want de 6 versie pakt het serienummer denk ik niet omdat het een volledig nieuwe versie is en geen update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan