Nero 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Will-Well

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Op mijn PC staat Nero 5.5.10.42 Legaal.
Is het mogelijk om gratis te updaten naar Nero 6.0.
Als ik op hun site kijk moet je volgens mij betalen.

Ja dat klopt maar het is een DEMO-versie.
Ik zoek de volledige versie en daar staan $$ tekens bij.

Geplaatst door Will-Well
Ja dat klopt maar het is een DEMO-versie.
Ik zoek de volledige versie en daar staan $$ tekens bij.

Volgens mij kan je een s/n invoeren zodat ie als volledig werkt. Probeer et dus es met je legale s/n van je oude Nero. (werkte met de vorige versies wel zo)

Ik doe hetzelfde nu, dus wacht maar ff anders. Dan probeer ik et wel.

Als ik hem installeer (6.0) dan zegt ie dat je het serie no: moet opschrijven om terug te kunnen keren naar de oude versie.

Laatst bewerkt:
Werkt idd niet.

Moet je dus eerst 5 erop hebben staan en dan laten updaten naar versie 6. (als je em al retail hebt dan)

Het is me helemaal duidelijk en iedereen bedankt voor het meedenken.
Ik dacht dat jullie het allang geupdate hadden.

Is het echt nodig dan ? Is het het kopen waard ? Wat zijn de voordelen ten opzichte van de oudere versie ?

Dat moet je je afvragen

Nee, ik zou het niet doen... Er zitten nog teveel bugs en oneffenheden in (ook "achter de schermen") en bovendien net wat excelsior zegt, is het nodig? Je kunt toch prima branden onder de "oude" nero? Ik zou sowieso nog ff wachten met upgraden / nieuw kopen.

NERO 6.0011

De eerste versie met bugs 6.0009 is al geupdate naar 6.0011 en zou goed moeten werken.
En Nero geeft als vanouds regelmatig updates.

Zie ook de tip hierboven.

De nieuwigheden van 6.0 staan opgesomd bij mijn eerdere link. Je kan aan de hand daarvan zelf bepalen, of je de overstap de moeite waard vind of niet. Als je nu je CD'tjes prima brandt met 5.5 en daarmee tevreden bent, is er geen enkele reden om over te stappen. Op den duur zal iedereen eraan moeten geloven. De vraag is of de support voor 5.5. namelijk wordt voortgezet. Zo gaat dat met alle programma's (kijk maar naar Windows - Win95 en Win98 zijn out).

Ikzelf vind 6.0 aanzienlijk sneller dan 5.5. Dat is altijd prettig:)

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan