Nero 6.6.0.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Weet iemand waar ik exact deze versie nog kan downloaden?
Het betreft een trial-versie

Groet van Leo

Gebruik google eens.
type daar nero 6.6.0.1 en zie wat er allemaal tevoorschijn komt.

Ben ik al geweest, maar die links werken dus helaas niet meer !!!

ik heb verschillende links gezien met de versie die jij vraagt maar dan zit er meteen een crack bij.
Ik raad jou aan om versie 08 te nemen als trail.

ik heb ook nero 6 die jij vraag ik kan hem je wel branden en opsturen heb ook tevens de update er bij zitten op een cdrom

Geplaatst door rodajc
ik heb ook nero 6 die jij vraag ik kan hem je wel branden en opsturen heb ook tevens de update er bij zitten op een cdrom

Nou, dat lijkt me echt heel erg attend van je !!!:thumb:

Moet ik m'n adres even mailen dan?

Groet van Leo.

Mail maar het adres en dan zal ik heb branden en opsturen zijn 2 cd's, maar nu het volgende als je heb geinstaleerd heb samen met de update dan kun je via nero ook zoeken naar updates maar hij pakt maar een update er van in plaats van 3 als hij dit aan geeft heb namelijk het zelfde probleem dus kijk maar

Geplaatst door rodajc
Mail maar het adres en dan zal ik heb branden en opsturen zijn 2 cd's, maar nu het volgende als je heb geinstaleerd heb samen met de update dan kun je via nero ook zoeken naar updates maar hij pakt maar een update er van in plaats van 3 als hij dit aan geeft heb namelijk het zelfde probleem dus kijk maar

Mijn emailadres is: leonehonda@hotmail.com

Als je naar dat emailadres even mailt, dan mail ik jou mijn adresgegevens even terug ok?

Groet van Leo.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan