Nero 6.6.1.15.a

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
hallo, bij nero cover disigner wil ik graag bij bestandtypen dat venster komt als je op {open document} drukt alle extenties zien maar ik krijg alleen nero cover disigner {.ncd| en Nero cover disigner {.nct} te zien ook in bijvoorbeeld nero soundtrack heb ik alleen *.npf . Weet iemand hoe ik dit in alle bestandtypen kan veranderen ,bij voorbaat dank
 
Is er in het schermpje niet zo'n klein pijltje rechts van waar je de bestandsnaam kan invullen?
Dan denk ik niet dat het mogelijk is in het bewuste schermpje.
En het is opzich wel logisch je kunt er vanuit dat scherm toch niks anders mee bereiken dan een foutmelding, want het programma herkent alleen die extensies die het laat zien.

Je probeert nu een bestaand project/document te openen. Denk dat je afbeelding moet toevoegen om te krijgen wat jij wenst. Of wil je niet een cover maken van een willekeurig plaatje?
 
Laatst bewerkt:
Fantje

Fantje ik doe een cd van mij in de cd rom, ik klik nu op audio data, dan op file system data, dan klik ik een nummer aan dan komt automatisch de extentie achter het nummer , dus eerst klikte ik alleen [audio] aan maar nu dus[ audio data]
ps; dat van het lek is een gezegde als je iets begrijpt dan is het lek boven .
Nog bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan