Nero 6.6.18 wma vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan79

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
als ik een wma file wil branden krijg ik de volgende melding:
the selected media items are protected and cannot be processed.(0x00d0bbe)

wie kan me hier mee helpen,het is gedownload met limewire

ik heb deze stappen gevonden:
Methode 1: Schakel de optie Muziek tegen kopiëren beveiligen uit en kopieer de inhoud vervolgens opnieuw
1. Klik met de rechtermuisknop op de werkbalk van Windows Media Player, wijs Extra aan en klik op Opties.
2. Open het tabblad Muziek rippen.
3. Schakel het selectievakje Muziek tegen kopiëren beveiligen uit.
4. Kopieer uw muziek nogmaals.

Methode 2: Schakel transcodering uit
U kunt transcodering uitschakelen voor een apparaat als dit apparaat ondersteuning biedt voor het afspelen van mediabestanden in de oorspronkelijke vorm. Hiertoe gaat u als volgt te werk: 1. Klik met de rechtermuisknop op de werkbalk van Windows Media Player, wijs Extra aan en klik op Opties.
2. Open het tabblad Apparaten.
3. Selecteer een apparaat en klik op Eigenschappen.
4. Open het tabblad Kwaliteit en schakel het selectievakje Convert music, pictures, videos, and TV shows as required uit.

stap 1 heb ik gedaan,ik begrijp alleen niet wat ze bedoelen met opnieuw kopieeren.
stp 2 kon ik niet vinden,het is trouwens versie 9.0 van media player.

heeft nog iemand een tip??

Ik denk dat het bestand dat je van Limewire af hebt gehaald een kopiebeveiliging heeft.

mmm,wel heel toevallig dat die bestanden dan wma file's zijn.
misschien dat iemand anders nog wat ideeén heeft,anders weet ik zo niet wat ik er aan kan doen.

het is niet voor mij zelf maar voor mijn zwager.
die is niet zo met computers en is blij dat hij het begrijpt met nero.
en om dan te veranderen is niet zo makkelijk dan voor hem,denk ik.
ik wacht nog even af en misschien is het wel een goed idee om mediaplayer 11 er op te zetten en dan stap 1 uitvoeren,misschien werkt het dan wel.

Als dat gaat werken zou dat heel mooi zijn, maar ik heb er geen vertrouwen in dat een algemeen verkrijgbaar programma als de Media speler van billy gaatjes in staat is om een (geavanceerde) beveiliging uit te schakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan