Nero 6.6 multisessies

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenT

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Hoi,

Ik kan met Nero 6.6. wel een multisessie van een CD maken, maar een multisessie voor een DVD krijg ik niet voor elkaar. Hij brandt wel als ik een file toevoeg, maar hij ziet, bij een nieuwe opstart van Nero, niet dat er een beschreven DVD inzit. In het linker venster geeft hij dan gewoon 'new' aan, terwijl ik de DVD bijvoorbeeld de titel 'hallo' heb gegeven. Net voor het branden zegt hij wel dat er een DVD in zit die niet is afgesloten en dus data kan worden toegevoegd en vervolgens brand hij de nieuwe data. Als ik dan de DVD in windows (XP) opstart dan laat hij alleen de laatste data zien en voor de rest doet hij alsof'ie er niks op staat. Vreemd is vervolgens dat als ik in Nero de DVD schijf open dat hij nogmaals alleen de laaste file laat zien, maar daar wel een aantal tracks aan verbind (venster rechtsonder)waarvan het aantal overeenkomt met het aantal dat ik op die DVD heb gebrand. Dit geldt overigens zowel voor de DVD R als voor DVD RW :confused:
I
emand een idee hoe ik dit oplos of wat ik ander moet doen?

Groet,

Sven

U bent waarschijnlijk verkeerd begonnen!?Namelijk met Continue multisession.
Met Nero beginnen met Start Multisession en er na als u er wat bij wilt zetten Continue multisession.
Zoals u het beschrijf staat het er wel maar is niet meer te benaderen

Hoi Bandit,

Bedankt voor je reactie. Ik begin steeds met "start multisession' en als ik later weer wat toe wil voegen kun je alleen kiezen tussen 'start multisession' en 'no multisession'. Datgene wat daar tussen staat bljft helaas grijs en is dan ook niet aan te vinken. Bij het branden van de CD's doe ie het wel goed en heb je wel een derde keuze. Nu heb ik even verder wat testjes gedaan en nu blijkt dat als ik de DVD niet uit de speler haal, Nero niet afsluit en gelijk na het branden opnieuw een file toevoeg, Nero wel ziet dat er al iets op de DVD staat (het linkervenster geeft dan aan dat er al iets op de DVD staat). Vreemd!

Sven:rolleyes:

Ja dat is inderdaad vreemd, zelf heb ik er nooit problemen mee!
Wat je kan proberen is Nero updaten!!

Het kan namelijk zo zijn dat je huidige Nero je schijfjes niet als zodanig herkent en ben je er met updaten vanaf.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb 'm geupdate maar het probleem blijft!

???

Nog steeds vreemd!

Gr,

Sven

:thumb:

Ik heb alles (software) er maar eens helemaal af gegooid en vervolgens de laatste versie geinstalleerd (dus meer dan pure update) en ja hoor hij doet het. De 'fout' bleef dus ergens hangen na een update.

Dus bedankt voor je hulp!

Groet, Sven :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan