Nero 6 - Bestanden op DVD weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cold
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cold

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Ik heb een DVD met diverse mappen met foto's waarop ik een aantal foto's wil toevoegen. Ik gebruik Nero 6, maar als ik "bestanden toevoegen" gebruik bij "data schijf maken", kan ik enkel nieuwe bestanden of mappen toevoegen aan de DVD. Ik kan blijkbaar geen foto's toevoegen aan een map die al op de DVD staat omdat deze mappen niet zichtbaar zijn.

Ik zou dus graag weten op welke manier ik de bestanden / mappen die al op de DVD staan zichtbaar kan maken zodat ik aan bepaalde mappen op de DVD nog foto's kan toevoegen.

Kan iemand me hierbij helpen ?

De DVD is niet afgesloten, maar is een multi session.

Dank u wel !
Cold

Jaren geleden dat ik Nero gebruikte,maar voor zover ik mij herinner,kan je dat niet echt met een dvd+r of dvd-r.
Je kan wel met een rewritable dvd+rw/dvd-rw de vorige sessie importeren,dan de optie multisession voortzetten kiezen en dan van het menu die sessie "refreshen" ...... dan bestanden toevoegen.
Die files komen niet echt in de map van de 1ste sessie,maar dit lijkt wel zo in de mapstructuur.
Als je echt bestanden wil toevoegen aan een bestaande map,moet je de packetwriting software van Nero gebruiken : InCd.
Dit programma formateert je rewritable als een soort van opslagmedium waar je files kan toevoegen en wissen uit/naar bestaande mappen.
Dit werkt echter ook niet met write-once schijven,dus dvd+r of -r.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan