Nero 6 en Nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

musiclover1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Hallo, heb onlangs een nieuwe dvd-brander gekocht net lightscribe-functie. Die functie zit dus niet in Nero 7 maar wel in Nero 6(op cd bijgeleverd). Dit is wel een oem-versie, dus echt uitgekleed. Mij vragen zijn:
Kan ik Nero 6 en Nero Burning Rom of 7 naast elkaar draaien? Zo ja, hoe installeer ik de een zonder dat hij de ander overschrijft?
Zijn er andere brandprogramma's die lightscribe ondersteunen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Die functie zit dus niet in Nero 7 maar wel in Nero 6(op cd bijgeleverd).
Als je hier kijkt zie je op de tweede pagina de lightscribe mogelijkheid in Cover Desing 2 van Nero 7.
Daarmee vervalt de noodzaak om Nero 6 naast Nero 7 te installeren. Wat ik trouwens nooit zou doen.
Als de één in Program Files is geinstalleerd, is het misschien mogelijk om de ander op een andere partitie te zetten (ik betwijfel of dat lukt),
maar dan gaan beide versies wel in het Windows register schrijven.
Lijkt me niet handig.

Laatst bewerkt:
Nero 6 zit automatische in nero 7 verwerkt.

Hallo, heb onlangs een nieuwe dvd-brander gekocht net lightscribe-functie. Die functie zit dus niet in Nero 7 maar wel in Nero 6(op cd bijgeleverd). Dit is wel een oem-versie, dus echt uitgekleed. Mij vragen zijn:
Kan ik Nero 6 en Nero Burning Rom of 7 naast elkaar draaien? Zo ja, hoe installeer ik de een zonder dat hij de ander overschrijft?
Zijn er andere brandprogramma's die lightscribe ondersteunen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Ik ga de mogelijkheden bekijken. Het heeft mij vorige week zeer veel moeite gekost om Nero 7 te deinstalleren(mbt register etc), maar ik ga de strijd opnieuw aan en zie wel hoe ik er weer uit kom. Bedankt voor de tips, allen die ee reactie gegeven hebben. Mocht ik er niet uit komen, dan meld ik mij wel weer. Thanks.

Als je hier kijkt zie je op de tweede pagina de lightscribe mogelijkheid in Cover Desing 2 van Nero 7.
Daarmee vervalt de noodzaak om Nero 6 naast Nero 7 te installeren. Wat ik trouwens nooit zou doen.
Als de één in Program Files is geinstalleerd, is het misschien mogelijk om de ander op een andere partitie te zetten (ik betwijfel of dat lukt),
maar dan gaan beide versies wel in het Windows register schrijven.
Lijkt me niet handig.

Volgens de gegevens die ik heb kunnen vinden zou dus lightscribe functie in Nero Premium 7 zitten. Ik heb nero gedownload maar lightscribe is nergens te vinden. Als ik de helppagina van coverdesigner bekijk moet het er wel in zitten. Als ik lightscribe van de bijgeleverde cd wil installeren, moet ik dus weer nero 6 installeren, dus schiet ik er niets mee op. Wat doe ik fout? Enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan