nero 6 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Ik probeer in Nero 6 een dvd te kopiëren maar krijg bij het overzetten van de files volgende foutmedling:

nero was unable to create a temprary file to store the files that were dragged into the compilation. please check the nero cache preference page and select a valid cache path!

maar wat is een geldig cache pad?? Wat kan ik eraan doen?
Thanks voor de hulp!

hoogstwaarschijnlijk heb je te weinig ruimte op de plaats waar nero standaard een temp map maakt ( ergens op de C schijf ) als je meerdere partities of schijven hebt is het verstandig een schijf te kiezen met meer ruimte en met meer bedoel ik echt minimaal 5 gb vrije ruimte.

aangeven waar hij die temp map moet maken kan via bestand -> voorkeuren -> tabblad cache

Geplaatst door tazman
hoogstwaarschijnlijk heb je te weinig ruimte op de plaats waar nero standaard een temp map maakt ( ergens op de C schijf ) als je meerdere partities of schijven hebt is het verstandig een schijf te kiezen met meer ruimte en met meer bedoel ik echt minimaal 5 gb vrije ruimte.

aangeven waar hij die temp map moet maken kan via bestand -> voorkeuren -> tabblad cache

Dat snap ik juist niet want ik heb zeker nog 92 gb vrij op de c-schijf

kijk eens via voorkeuren -> tabblad cache wat er nu staan dan ?? geef evt de C schijf als pad op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan