Nero 6 (Screenshots)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: nero nl

Geplaatst door kner
geef me dan advies waar ik de nero kan krijgen waar ik wel mee kan branden liefst in 't nederlands bedankt voor de moeiten.

Een demo hier
Wil je hem in het NL .Denk dat wel duidelijk is als je links kijkt op deze site.
De rest mag ik hier niet zeggen.
Waarvoor kan je er niet mee branden?

Laatst bewerkt:
Die nero express heb ik al...vind ik eigenlijk best wel handig :)
'k ga ook zeker nero 6 proberen / nemen :D

Grappig, toen ik twee weken geleden het bericht poste, was vrijwel niemand enthousiast....:8-0:

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Grappig, toen ik twee weken geleden het bericht poste, was vrijwel niemand enthousiast....:8-0:

Groetjes,
Bennie
sorry...niet gezien :o
face76.gif

In eerdere versies kon je in burning rom de computer laten afsluiten na het branden .Nu zie ik dit alleen hier:

attachment.php

Bestand>voorkeuren>algemeen (tabblad)
Maar het komt nergens te voorschijn .Een beetje vreemd.

Verder ik heb toch geen DVD-Brander dus van die Bug heb ik geen last.
Ik moest een nieuw serienummer invoeren anders ging die zeuren dat me proeftijd is verlopen

Bijlagen

• voorkeuren nero.jpg
    voorkeuren nero.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 140
Laatst bewerkt:
@ Edwinus. Ik weet niet uit mijn hoofd hoe het in de andere versies was, maar ik heb net gecheckt dat je na het aanklikken van "branden", je daaronder een vinkje kan aangeven, dat je de je de pc wilt afsluiten na het branden.

Die optie zit er dus nog wel in, maar misschien op een andere plek dan dat je gewend bent.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
@ Edwinus. Ik weet niet uit mijn hoofd hoe het in de andere versies was, maar ik heb net gecheckt dat je na het aanklikken van "branden", je daaronder een vinkje kan aangeven, dat je de je de pc wilt afsluiten na het branden.

Die optie zit er dus nog wel in, maar misschien op een andere plek dan dat je gewend bent.

Ja dat zat in het laatste dialoogvenster als je aan het branden was .Die kon je tijdens het branden aan en uit zetten.Maar zoals ik al zei nu niet meer
Heb overal gezocht .Staat ook niets over bij help van Nero.Het is me een raadsel .Waar die vroeger zat lijkt toch wel de meest logische plek.

Laatst bewerkt:
Echt wel, zoals ik al zei heb ik het net gecheckt. Ga maar eens "droog" branden. Bestanden aanklikken en zo, op branden klikken, en in het laatste scherm krijg je die optie.

Zie hier
afluiten_6221618220_96142.jpg

Nero 6.0 NL

??? Geen idee. Misschien het origineel vergelijken met de kopie??

Je hebt gelijk .
Door die foto zie ik nu ineens wat ik fout doet.
Ik zat ineens in nero-express en daar zit het niet in .
Dat gebruik ik toch nooit .Al die wizards.
Slepen is veel makkelijker.
Ik heb die overbodige werkbalk (toepassing) maar weggehaald .Want als ik al in Burning-Rom al zit, wat heeft het dan nog voor zin om naar Express te gaan.

Geplaatst door XP_PC
Waar is "geschreven data verifiëren" voor?

Kijk maar eens in het helpmenu :
Zoek verifiëren dan zie je zo waarvoor dit dient.

Dit staat o.a. over:
U kunt de optie Verifiëren gebruiken om te controleren of een ISO-compilatie correct naar een CD, ddCD of DVD is geschreven.

Geplaatst door Tanja1968
Echt wel, zoals ik al zei heb ik het net gecheckt. Ga maar eens "droog" branden. Bestanden aanklikken en zo, op branden klikken, en in het laatste scherm krijg je die optie.

Zie hier
afluiten_6221618220_96142.jpg

Nero 6.0 NL

Hallo,

Vreemd, mijn scherm "cd-schrijven" in nero 6 ziet er heel anders uit.

groetjes leon

Geplaatst door XP_PC
Waar is "geschreven data verifiëren" voor?

Dat heb ik alleen bij ISO branden erbij staan. Dus het zal toch een soort compare zijn. Het vergelijken van origineel en kopie.

@Teaser. Vreemd, die is inderdaad anders. Ook Nero Express misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan