Geplaatst door taeser
Hallo,
Je zit ook in express .Je hebt hetzelfde gedaan als ik .
Je moet op die andere pictogram klikken.Die rechts daarnaast.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door taeser
Hallo,
Geplaatst door taeser
Hallo,
Sorry ,hij is niet zo duidelijk maar hij beslaat mijn hele scherm.
Tanja jouw afbeelding had ik in nero 5.
groetjes leon
Geplaatst door edwinus
Je zit ook in express .Je hebt hetzelfde gedaan als ik .
Je moet op die andere pictogram klikken.Die rechts daarnaast.
Geplaatst door Tanja1968
Die van jullie ziet er veel mooier uit![]()
:evil:
. Heb net in Nero express gekeken, maar is toch iets anders dan bij jullie![]()
[edit]ships!!! Blijkt dat Nero 5 nog steeds geactiveerd is!! Daar ga ik even verandering in brengen.Dan gaat het hele vorige verhaal misschien geeneens op over dat afsluiten na het branden.
Geplaatst door edwinus
Daar zit je nu echt in .Ik weet het is echt verwarrend.
Maar je moet als wilt gaan branden op die andere klikken .Die rechts ernaast dus.
![]()
Geplaatst door taeser
Hallo
Ik vind het niet echt verwarrend.
Als ik naar cd-schrijven ga in express zie ik onderaan dit.(zie bijlage)
Als je naar mijn eerste screenshot kijkt dan is dit afwezig.
groetjes leon
Geplaatst door edwinus
Daar zit je nu echt in .Ik weet het is echt verwarrend.
Maar je moet als wilt gaan branden op die andere klikken .Die rechts ernaast dus.
![]()
Geplaatst door edwinus
Dat is inderdaad express.Je kan trouwens alleen op die pictogram (brandt de huidige compilatie ) klikken als er een Cd (RW) in zit.Dit in tegenstelling tot het pictogram van Express.
Moet nu even wat anders doen .
Geplaatst door taeser
Hallo,
Even voor de duidelijkheid ; ik heb geen probleem maar ik merkte op dat tanja volgens mij nog nero 5 had,terwijl ze dacht dat het "6" was!
groetjes leon
Geplaatst door taeser
Hallo,
Als je mijn screenshot van pag. 2 bekijkt zie je dat ze beide gelijk zijn. Conclusie: dit is geen nero express!!
groetjes en een fijne dag, leon
Geplaatst door Tanja1968
Ben er toch echt van overtuigd dat ik de Nederlandse 6 heb. Kan alleen de Engelse op mijn pc vinden. Daarom reageerde ik nog niet. Ben druk aan het zoeken anders moet ik een andere zoeken. Serienummer is geen probleem, die heb ik wel.
Ik zit er nu meer mee dat ik de Nederlandse 5.nogiets eraf heb gegooid en de Engelse 6 heb geinstalleerd. Ik had misschien beter een update van de Nederlandse 5 kunnen doen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.