nero 6 video cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
hoi ik heb sinds kort nero 6 het voordeel hiervan is dat ik met dit programma wel een video cd kan maken waar ik foto's op kan zetten die mijn dvd wel af kan spelen, alleen mijn probleem is dat ik er maar 99 foto's op mijn cd kwijt kan.
is dit een instelling of is het gewoon een standaard gegeven.

alvast bedank voor het lezen van mijn vraag.

Als je de foto's als bmp opslaat gebruik je nogal veel mb en is de cd zo vol .

Je kan de foto's beter als jpg opslaan.

groetjes speedtouch

maar het probleem is niet dat de cd vol zit, als ik bv 99 foto's brand heb ik maar iets van 110mb, maar het probleem zit hem in dat ik gewoon weg niet meer dan 99 foto's kan selecteren, ander als ik daar over heen ga zeg nero 6 dat ik "het maximale aantal vermeldingen in de audio compilatie is 99"

en dat is ook zo zonde ik kan maar 110mb gebruiken terwijl er 700mb op kunnen.

misschien is het een instelling wie weet ????

Patrick

De foto's moet je niet als audio compilatie wegzetten, maar gewoon als data.

Waarschijnlijk is dat het probleem , probeer hem maar als data dan zal het wel lukken.

groetjes speedtouch

mijn vraag is dan waar kan ik audio wijzingen in data, als ik een video cd aan het maken ben.

zou je het me uitkunnen leggen.
ik heb gekeken maar als ik een video cd maak zie ik nergens een optie om er data van te maken.

ik kan wel vantevoren een data cd kiezen maar dan leest mijn dvd het niet af.

ik moet eerst een video cd maken en is er misschien daar iets wat ik moet veranderen in data???

groetjes

Laatst bewerkt:
Patrick

Ik heb zelf een denk foutje gemaakt , ik dacht dat je hem als back-up op een cd wilde zetten.

Maar je wil een vcd met foto's maken die ook op een stand alone speler afgespeeld kan worden.

Ik ben ff op zoek tocht gegaan en je hebt inderdaad 99 menu's echter per menu kan je 6 foto's plaatsen, deze kan nog uitgebreid worden naar max 15 foto's per menu.

Zie hier : VCD Slide Show

Ik hoop dat je met deze info uit de voeten kan.

Groetjes speedtouch

maar wat houd dat in 99 menu's ik kan er volgens mij maar gewoon iets van 85 foto's op kwijt en dan worden er een paar menu's aangemaakt dit gebeurd automatich en dat was het dan kan er dan geen meer foto's meer in doen want dan krijg ik steeds die melding

of moet ik dan steeds die melding wegdrukken en gewoon foto's in blijven slepen ......ik weet het echt niet hoor

en hoe kan ik die uitbreiden naar 15 foto's ?

want hij maakt inderdaad menu's aan van 6 foto's

Die instelling kan je veranderen in het menu van de layout.

Dit staat in de link die ik je heb gegeven, lees hem rustig door.

Zie ook mijn bijlage.

groetjes speedtouch

Bijlagen

• layout.jpg
    layout.jpg
    72,6 KB · Weergaven: 30
misschien stom van me maar ik heb de instelling gevonden van 6 naar 15 foto's maar ik krijg echt geen 99 menu's met 15 foto's op een cd hoor zal wel aan mij liggen maar ik weet het niet hoor.

weet niet of ik het je nog vragen kan maar ik krijg er niet meer op dan zo'n ongeveer 120 mb

kun je je cd wel volzetten dan?

ik snap het echt niet.

patrick

Hierop kan ik ook geen antwoord geven.

Probeer eens verschillende opties , je kan het ook zonder menu doen heb ik gelezen.

Misschien dat andere forum leden hier iets meer over kunnen zeggen.

Het progamma gebruik ik zelf niet.

groetjes speedtouch

nou ik wil je in iedergeval heel hartelijk danken voor het beantwoorden van mijn misschien stomme vragen.
hartelijk dank hiervoor ik zal zeker iets proberen gewoon doen denk ik maar.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan