nero 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
heb nu nero 5.5 heb nero6 pack 1 en de nederlandse taal pakket gedownload ik kan nu toch gewoon nero 6 over nero 5.5 heen zetten zo heb ik het altijd gedaan tenminste maar nu wordt er gezegd dat je eerst de oude moet verwijderen is dat wel zo?heb windows xp

Ik heb zelf eerst Nero 5 eraf gehaalt.
Ik kon Nero 6 niet zo er overheen installeren, weet niet of je altijd Nero 5 er eerst af moet halen.

Gewoon proberen toch. Als je de oude er eerst af moet halen merk je het gauw genoeg.

oke maar heb ik aan pack 1 genoeg want er staan nog meer packs

Nero 5.5 moet er eerst af anders krijg je problemen (weet ik uit van iemand anders).
Nero 6.0019 is een Demo versie en de reg. code is niet gratis. Je kunt 5.5 updaten als hij na 1-7-2003 gekocht is en het geen retail versie is.

Ik zou Nero 6 niet gebruiken omdat er nl een bug inzit die je schijf format. Heeft iets met de opstartmap te maken. Dan vraagt ie of je zeker weet dat je hem wilt formatten en dan maakt het niet uit of je ja of nee kiest. Hij doet het altijd. Dus ik raad het af.

(is niet bij iedereen het geval maar dat probleem is nog steeds niet opgelost)

Die bug zat in Nero 6.0 en was meteen de 1e dag al geupdate, intussen zitten we al op 6.0019 die ik al een paar weken probleemloos gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan