Nero 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Ik gebruik nero 6,ben er zeer te vreden mee,maar heb toch een vraag.Als ik ga branden,vult hij eerst de buffer,tot p/m 7% en dan duurt het nog eens 3 min voor dat hij echt gaat branden,en dat is veel te lang,want dan brand ik ongeveer 6 tot 7 min over een cd.En het maakt niet uit als er nu 200 mb op brand of 700 mb.Het branden gebeurd wel zonder problemen,en is altijd goed.Gebruik Liteon 52x24x52 en taihjuden 52x Nooit geen problemen mee gehad.Als ik op 40 speed 0f 32 speed brand.Maakt allemaal niets uit.altijd het probleem eerst buffer vullen,en dan p/l 3 min wachten voor dat hij gaat branden.Zit trouwens de laatste firmware op de Liteon.Kan ik ergens iets verstellen of invullen ,zo dat ik weer supersnel kan branden.

Groet :indiaan2539@hotmail.com

Je weet zeker dat je rechts boben in het neroscherm de functie cd hebt aangeklikt en niet de dvd functie.
Heb je al eens bij de expertfuncties gekeken of je brander en cd goed gevonden worden.

Het zijn maar een paar kreten, maar toch.

Als je eerst "on the flight"aanvinkt zal hij niet eerst je buffer volgooien. Dan brandt hij gelijk.
PS ik zie dat hij hem niet eerst helemaal in zijn geheugen gooit, maar het is het proberen waard).

Hallo Allemaal

Ik had geen mail gekregen,en dacht kijk weer eens op de site,en toen zag ik 2 reacties staan.De eerste is logo en de 2e heb ik uitgeprobeerd maar maakt bij mij niet zo'n groot verschil.Maar Tanja toch bedankt.Ik ga het eens goed uitproberen,en als ik het weet laat ik het nog horen.

Prettige feestdagen

Groet Indiaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan