Nero 7 brandt halve tracks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ik begrijp er even niks van. Leg het uit. Middels Frostwire diverse tracks gedownload welke samen een bestaande CD vormen. De gedownloade tracks op de HD geplaatst en afgespeeld. Prima. Vervolgens heb ik deze gebrand via Nero 7 (Nero express) op een CD. Brandproces gelukt, doch niet alle nummers zijn tot het eind toe op de CD gebrand. Van de 14 zijn er 7 onvoltooid. Variërend van 30 sec. tot 1,5 minuut. Nooit eerder meegemaakt. Weet iemand wat er gaande is en hoe ik dit kan oplossen?

Mogelijk een listige beveiliging van de rechtenbezitter van de CD?
Probeer eerst een een enkel (fout gegaan) nummer om te zetten naar .wav op bijv. de hdd.
Mocht dat wel lukken, dan zou je ze zo 1 voor 1 kunnen ombouwen en daarna branden,

Er zijn nmm geen rechten. De tracks komen van verschillende "personen" en leiden tot de 14 nummers die de desbetreffende CD behelst. Maar ik probeer hetgeen je aanraadt.

Gelukt op de HDD. Volgens mij moet het nu als data worden gebrand op de CD, of heb ik het mis. Je hoort van me.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, het is gelukt. Alle nummers worden tot het eind toe afgespeeld. Rest mij nog deze vragen "waarom op deze wijze en wat is er mis gegaan?" Hopelijk heb je (of heeft iemand anders) daar een antwoord op.

Laatst bewerkt:
Enige wat ik kan verzinnen is dat er een klein bugje tijdens het branden heeft plaatsgevonden. Je zou het nog eens een keer kunnen proberen (de gehele handel in 1 keer), maar dan naar CDRW.

Oke Pasja. Bedankt voor je inzet. Ik heb nog een CD gebrand. Ook op jouw wijze. Werkt goed. Iets omslachtiger, maar ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan