Nero 7. een andere programma aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Ik wordt echt knettergek van Nero 7 dus, is er iemand die een programma kent met ongeveer dezelfde functies, gratis/geld kostend maakt mij niet uit. Heb Nero 7:evil: ook gekocht, maar ik erger me eraan hoe sloom Nero 7:evil: op mijn PC reageert.

Dus graag wat voorbeelden van snellere/metongeveerzelfdefuncties brandprogramma.

:thumb:

OS = Windows XP Professional

Laatst bewerkt:
ik gebruik Ashampoo Burning Studio 7 ook goed zonder extra rommel

Ik ga is even rond kijken, nog meer programmas, gaat vooral om dat het niet zo sloom opstart etc. het ligt namelijk niet aan mij pc.

Prassi Ones is dit freeware? want ik zie nergens "buy/koop" staan.

Ik snap je problemen niet, ik werk al twee jaar met nero 7.8.5, wat voor problemen heb je dan.gehad??

Nou als ik bijvoorbeeld een image naar een cd/dvd wil branden, dan start ik nero smartstart. druk ik op nero express waar dit mee moet, vervolgens gebeurt er gewoon helemaal niks, dan ga ik naar poweriso toe om de image naar de cd/dvd te branden, en dan is dat branden klaar en dan start nero express opeens op, en ik zou niet weten wat ik hier mee moet, het enige wat ik weet dat ik mijzelf er vreselijk aan erger (niet alleen bij nero express is het, gewoon bij alles)

Heb je hem al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je al geprobeerd om de image aan te toetsen dan start nero deze automatich op en gaat dan zelf de DVD od CD branden.

Gelukkig niet!
Hoewel ik zelf onder Vista op dit moment probleemloos Nero Lite draai zonder alle toeters en bellen.

En, zoals gezegd, Prassi Ones is ook een prima programma en er zijn er natuurlijk nog meer.

Nero op zich is uiteraard een uitstekend programma en niet voor niets zo'n beetje de meest gebruikte brandsoftware. Alleen, het pakkeet krijgt steeds meer uitbreidingen en mogelijkheden, wat de snelheid nou niet bepaald ten goede komt.
En veel mensen gaat het uiteindelijk toch alleen maar om het "brand-gedeelte".

Onder XP heb ook ik Ashampoo Burning Studio gebruikt, werkt ook prima, maar ja, die spam-berichten wordt je ook niet vrolijk van...

Nero Lite, kan ik daar ook DVD-video mee maken.?

Nero 7 is geen prettige voortzetting van een succesvolle reeks en veel te omvangrijk. Ik heb zelf een bijzondere versie van Nero, speciaal gezocht omdat de tijden van bestanden met versie 6 niet allemaal meer bleken te kloppen. Het is versie 6.3.1.15 voor wie het maar weten wil. Dat zou aanmerkelijk beter moeten werken, misschien heb je hier geen ervaring mee. Mijn tip voor een echt alternatief is Easy CD Creator van Adaptec, het zat bij Samsung drives en zal vast wel te krijgen zijn, Het ziet er erg goed uit en draait zowiezo ook op XP Pro. Bovendien heeft het DirectCD, een package writing (DLA Programma) waarmee je de CD -of DVD RW zo formateert dat je deze kunt gebruiken als een harde schijf. Voor velen is dit heel interessant, alleen leesbaar bij gebruik met dit programma natuurlijk. Nou ja, precies net zo als INCD van Nero dat zich overigens niet automatisch samen met Nero installeert maar je misschien wel kent. Een goed alternatief volgens mij maar dat hoeft voor jou niet zo te zijn. Er zijn veel compatabiliteits problemen met brandersoftware. Daarom ook eerst zelf even uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan