Nero 7 lightScribe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike 1

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2006
Wie weet welke icoontje het is bij Nero 7 Premium heb deze gekocht maar zie nergens een icoontje hebben ze het andere naam gegeven of moet ik nog ergens extra opties installeren,er zijn 1000 mogelijkheden maar zie nergens LightScribe icoontje staan.Wat een rot programma kan iemand mij hiermee helpen
groetjes Mike

:evil:

LightScribe

Ik heb het gedownload maar zie nog steeds geen icoontje in Nero programma dat moet toch in die menu zitten met de tekst LightScribe.Als je me gaat helpen dan graag in Nederlands omdat ik Engels niet kan en ook niet wil kennen we leven immers in Nederland.Van de software weet ik helemaal niets daarom had ik deze Nero gekocht omdat ie alles kon (beweert men)???

Lightscribe

Bertus zei:
het zit bij nero cover designer

Nou daar zit er ook niet bij hoor !!!

Nou kan ik wel gek zijn nog een maal voor alle duidelijkheid ik zie nergens een icoontje met lightScribe erop ???

Lightscribe

Ik heb laptop HP Pavilion type ZD8000 met lightscribe Dualbrander erin met nero 6 heb ik deze icoontje wel en die werkte perfect maar ik wil nero 7 gebruiken en daar zit geen icoontje in het programma en dat heeft niets te maken met kinderwagen

Wat je kunt proberen is de laatse update van nero te downloaden versie 7.0.8.2 en de laatse update van lightscribe.(die zal je wel al hebben)
Bij mij was het toen opgelost.

Meega

Dit is ondertussen een bekend probleem aan t worden en er bestaat een patch voor in de vorm van een registerbestand zie ook :

http://computertruuks.web-log.nl/log/5451116

Het registerbestand heb ik al voor je gedownload en als bijlage toegevoegd, je pakt m uit en klikt er 2x op en antwoord met ja, start de pc opnieuw op en kijk of het heeft geholpen, start wel op met nero smartstart.

Bijlagen

Lightscribe

lokoloko zei:
Dit is ondertussen een bekend probleem aan t worden en er bestaat een patch voor in de vorm van een registerbestand zie ook :

http://computertruuks.web-log.nl/log/5451116

Het registerbestand heb ik al voor je gedownload en als bijlage toegevoegd, je pakt m uit en klikt er 2x op en antwoord met ja, start de pc opnieuw op en kijk of het heeft geholpen, start wel op met nero smartstart.

Ik geef het op met deze stomme programma ik heb van alles geprobeerd laatste versie gedownload etc.maar geen LightScribe erop mensen koop deze programma niet is zonde van je geld en laat het andere ook weten ik ga Nero 6 weer installeren die werkt wel.
Iedereen bedankt voor uw hulp...

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Je gaat naar je bureaublad alle programma's aantoetsen. Dan naar Nero 7, dan kun je daar vandaan het icoontje nero start smart naar je bureau blad kopieren. Kijk je dan in eigenschappen van dit icoon, zul je zien dat er ook nero 7 in staat.

humpe zei:
Je gaat naar je bureaublad alle programma's aantoetsen. Dan naar Nero 7, dan kun je daar vandaan het icoontje nero start smart naar je bureau blad kopieren. Kijk je dan in eigenschappen van dit icoon, zul je zien dat er ook nero 7 in staat.

Je snapt het niet denk ik ik mis in de Nero 7 Premium icoontje met de tekst LightScribe erop om foto te kunnen branden op achterkant van CD verder werkt het programma prima Nero 6.0 had deze wel maar 7 die ik vandaag heb gekocht heeft deze optie niet terwijl Nero beweert van wel,hoe dan ook ik kan hem niet vinden en ook niet installeren:evil:

Ik heb nu zitten zoeken naar ligtscribe, maar ik kan deze ook niet vinden. Heb zelf ook een Nero 7 met de nieuwste update erop.

Ik heb hem nu op zoeken gezet , vond het toen wel op document and settings. Probeer dat eens even, misschien dat je er dan wel een snelkoppeling van kan maken.

Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar kom er ook niet verder mee. Kom hetzelfde uit als Lokoloko. Sorry bij mij zit het er dus ook niet in.

misschien staat hier nog wat bij.

http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=Nero+7+lightScribe+

Laatst bewerkt:
Lightscribe

Ik hoor het wel als iemand hem gevonden heb ik heb er toch geen verstand van dus voor mij heeft zoeken totaal geen zin

Mijn email is: info009@hetnet.nl

:evil:

Als ie er echt niet in zit ging ik direct terug met de cd van nero misschien weten ze in de winkel nog iets

Hoi Hoi

Ik heb geloof ik een zelfde probleem alleen met labelflash. Het programmaatje (van yamaha) wat hiervoor te krijgen is werkt wel, nero nog niet bij bij.

Heeft iemand trouwens ervaring met dat programmaatje (labelflash index maker)?? Er is een optie om DISCT@2 te gebruiken (zodat ik tekst aan de data kant vd cd kan zetten) alleen kan ik dat niet aanvinken.

Heb een NEC Optiarc ND 7173A met nieuwste firmware

somebody?

thanx?

misschien een oplossing

hoi,

Ik had hetzelfde probleem,, en ben toen even naar de site van nero gegaan, en heb uiteindelyk het volgende gedonwload: http://www.nero.com/eng/support-nero9-lightscribe.html en dan druk je op download latest version..
toen die dat gedownload had, ging ik naar nero start smart,, en toen nero cover designer,, en daar stond lightscribe toen gewoon bij;-)
Ik hoop dat dit bij jullie ook werkt!

groet,, Pk melee337

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan