Nero 7 premium foutmelding bij branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maceman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Goedendag,

Mijn dvd brander weigert sinds kort dienst. Als ik met Nero dvd bestanden probeer te branden op Verbatim advanced AZO + Dvd-R 16x dvdtjes krijg ik zodra de brandprocedure begint een foutmelding.

Ik heb een printscreen gemaakt en geupt naar imageshack (leek me wel zo duidelijk)
http://img142.imageshack.us/my.php?image=nerofoutmeldingyl9.jpg

Zoals je ziet geeft Nero een D: DVDRW IDE 1008 schrijffout.

Hier naast mij liggen 4 DVD's waarvan enkele mijn woede niet hebben overleefd, begin beetje wanhopig van deze foutmelding te worden :confused:

Kan iemand mij hier verder helpen?

Welkom bij Helpmij.nl

Op die afbeelding staat een knop 'opslaan' met daarbij: wij raden aan het logbestand op te slaan. Is dat gebeurd?

Op die afbeelding staat een knop 'opslaan' met daarbij: wij raden aan het logbestand op te slaan. Is dat gebeurd?

Helaas niet. Ik maak morgen zo spoedig mogelijk een log bestand aan met die informatie daar het vanaaf niet meer kan. In ieder geval bedankt voor vlotte reactie:thumb:

Helaas niet. Ik maak morgen zo spoedig mogelijk een log bestand aan met die informatie daar het vanaaf niet meer kan. In ieder geval bedankt voor vlotte reactie:thumb:

Het probleem is opgelost, preciese orzaak niet gevonden maar hij doet het weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan