Nero 7 Premium kan niet goed geïnstalleerd worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, Ik had een storing in mijn NERO 7 Premium.
Ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd, maar:
a. ik krijg geen ikoon op mijn buroblad
b. Het staat niet in mijn programmas
c.Als ik via de Verkenner kijk, dan staan er wel onderdelen, maar bv. Nero Express staat er niet bij.
Ik heb heel het register geschoond van NERO en daarna alle onderdelen geinstalleerd.
Ik heb de originele versie. Wat moet ik doen??????

Martin

Ik heb de mappen met snelkoppelingen naar de Nero onderdelen in de bijlage gezet. Moet je in eerste instantie even naar je desktop uitpakken. Nakijken welke onderdelen het doen en welke niet (omdat je ze blijkbaar niet geïnstalleerd hebt).

Dan de aangepaste mappen met snelkoppelingen slepen naar
"C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's"

NB : Ik ben van de normale installatiepaden van Nero uitgegaan op de C: schijf.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

Ik heb dat geprobeerd, maar kan geen mogelijkheid zien om menus te maken etc.
Ik heb nogmaals Nero & Premium geinstalleerd (bij mijn 2e PC heb ik hem zonder problemen zo geinstalleerd), maar zie het schermpje in de bijlage, dat is helemaal leeg. Is dat goed???

Martin

Bijlagen

• ScreenShot016.jpg
    ScreenShot016.jpg
    76,5 KB · Weergaven: 54
Je terugmelding is teleurstellend kort. Heb je die shortcuts allemaal geprobeerd die ik in mijn vorige posting gezet heb? Wat kwam daaruit?

Geen idee wat je met het getoonde scherm moet doen. Ik had daar eigenlijk koppelingen met .NRG, .ISO en misschien .CUE bestanden verwacht.

Neem ook de handleiding er eens bij zodat je weet wat je op dat scherm allemaal verwachten kon.

Mocht je er daarmee niet uitkomen, ga eens met je leverancier danwel Nero bellen om uit te zoeken wat er aan de hand kan zijn. Telefoonnummers en e-mailadressen voor Nero te vinden: hier

Tijs.

Hallo Tijs,
Sorry voor mijn minimale gegevens, maar ik baal ervan.
Hier een printscreen als ik het programma opstart. Ik mis dus alles. En alles staat in de NERO map.
Wat kan ik nog meer doen? Dus ik heb NERO 7 Premium geinstalleerd en toen jouw gegevens in die directory gezet, maar ik weet niet hoe verder te gaan?
Kan je me nog verder op weg helpen?

Martin

Bijlagen

• ScreenShot018.jpg
    ScreenShot018.jpg
    74,7 KB · Weergaven: 38
Klik eens een andere categorie open in Smartstart? Je heb nu boven DVD staan. Probeer eens met CD of een andere categorie?

Meer kan ik vanhieruit niet voor je betekenen.

Tijs.

titel aangepast: Hellp zegt niets over de vraag.;)

Nogmaals mijn probleem. Ik heb de hele harde schijf gecleanded met allerlei programma's. Ook het register geschoond. Ik heb NERO 7 Premium weer geinstalleerd, maar krijg geen scherm zoals ik eerst had met allerlei keuze mogelijkheden.
Het enige wat ik krijg bij Nero Start Smart (zie bijlage). Je ziet dat NERO wel geinstalleerd is, het nr. staat er in.
Het heeft het zeker meer dan 1 jaar gedaan en op mijn 2e PC (veel zwakker) heb ik hem zonder problemen kunnen installeren.
Wie weet raad?

Martin

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet geen geldige serienummers posten!
Maak de code zwart desnoods in je grafische programma...

Tijs.

Haal deze Tool er eerst overheen.
Hierna CCleaner er overheen.
Installeer Nero nu weer.
(tussendoor wel steeds nieuw opstarten)

Succes

Bandit, je bent geweldig. Dat was de oplossing. Ik ben 4 dagen bezig geweest en niets lukte er. Bijna mijn schijf geformatteerd, maar jij gaf de oplossing.
Hartstikke bedankt.

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan