Nero 7 premium kan Pinnacle DV/AV niet initialiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog niet gestopt hoor.
Wanneer je dat opgeslagen bestand opent, wat gebeurd er dan?
 
Dan begint Nero showtime het bestand af te spelen maar ook daar is niets te zien!
 
De site zegt alleen voor 98, milennium en 2000. Ik heb xp en dat bestandje wordt niet gedownload.
 
Je hebt gelijk.
Foutje, even verder zoeken.
 
Ik heb nog maar eens de helpfuncties doorgespit maar ik kan niks vinden wat hier op kan slaan. Ik zal toch niet de enigste zijn?
 
Wat voor een extensie heeft dat opgeslagen bestand?
 
Ik moet helaas nu naar mijn werk en verwacht enige drukte aldaar, dus het kan zijn dat ik pas morgen reageer, excuus daarvoor.
 
A.J. IK HEB BEELD :eek: :eek:
Het is wat korrelig en zonder kleur, maar ik heb beeld! Ik kwam binnen pinnacle opeens 2 knoppen tegen waarvan de ene zei: samengestelde ingang en de andere: s-video. S-video aangeklikt en nog eens geprobeerd, maar niks. Ik was er bijna blij om dat ie het nog niet deed want dat zou wel stom zijn. Toen haalde ik onder het opnemen de s-video stekker eruit en deed hem in de tweede s-video aansluiting van de kaart en opeens had ik beeld!!
Het is dan wel kleurloos en niet om over naar huis te schrijven maar dat moet binnen pinnacle op te lossen zijn. Ik heb in ieder geval beeld!! Ik hoop dat je hier nog eens in de buurt komt en ik heb altijd wel het e.e.a. koud staan. Nogmaals bedankt voor al je tijd en je hulp! Er zijn toch nog wel gewoon aardige mensen.
mvrgr. Martin.
 
Ik heb een Dazzle 90 gekocht van Pinnacle. Die sluit je aan op een USB 2.0. Daar zit een Pinnacle 9.0 programma bij. Er gaat van mijn video recorder een scart kabel met aan de andere kant s-video aansluiting een tulip stekker voor geluid en een tulipstekker voor de video, naar de Dazzle 90. Dat sluit ik aan, voor dat je de computer opstart, ander krijg je geen beeld. Dat Dazzle 90 is een vervanging voor de TV kaart. Dan kan je bij Pinnacle kiezen voor Dazzle 90 en AVI. Dan laat je de band opnemen, dus in een AVI bestand. Als dat is gebeurd , sla je dat bestand op. Zet Pinnacle uit. Ik heb ook een programma WINAVI video covertor hiermee encodeer je het programma en brand je het bestand naar een DVD. Op een band van 3 uur kan je op 1 DVD zetten. Alleen het probleem hierbij is, dat je de video band niet in Pinnacle kan bewerken. Je moet dus een goed Video band hebben. De tijd die hierbij nodig is duurt ongeveer 1 1/2 uur. Ik heb het ook geprobeerd met Pinnacle 9 en 10 Dan omzetten naar Mpeg, maar dat encoderen duurt dagen.
Wil je meer weten dan hoor ik het wel. Dazzle 90 werkt met XP.
Groet Joop
 
Ja, maar ik heb net studio 10 gekocht met die 500 kaart. Die wil ik toch wel gaan gebruiken, Als ik nu overstap op dazzle heb ik 90 euri weggegooid. Volgens mij kan ik video gewoon bewerken in studio 10.
 
kanyarat zei:
A.J. IK HEB BEELD :eek: :eek:
Het is wat korrelig en zonder kleur, maar ik heb beeld! Ik kwam binnen pinnacle opeens 2 knoppen tegen waarvan de ene zei: samengestelde ingang en de andere: s-video. S-video aangeklikt en nog eens geprobeerd, maar niks. Ik was er bijna blij om dat ie het nog niet deed want dat zou wel stom zijn. Toen haalde ik onder het opnemen de s-video stekker eruit en deed hem in de tweede s-video aansluiting van de kaart en opeens had ik beeld!!
Het is dan wel kleurloos en niet om over naar huis te schrijven maar dat moet binnen pinnacle op te lossen zijn. Ik heb in ieder geval beeld!! Ik hoop dat je hier nog eens in de buurt komt en ik heb altijd wel het e.e.a. koud staan. Nogmaals bedankt voor al je tijd en je hulp! Er zijn toch nog wel gewoon aardige mensen.
mvrgr. Martin.

Dat je geen kleur hebt kan liggen aan het feit of je de boel in Studio op PAL of NTSC hebt staan.
Haarlem?
Koud?
Wie weet :thumb:
 
Beste mensen,

Heb een probleem met Dazzle 90.

Ik probeer video banden die ik jaren geleden uit america besteld hebt om te zetten op dvd.

Maar ik krijg bij meer als de helft alleen zwart wit beeld (staat de instelling op ntsc) geen beeld wel geluid bij instelling op pal en secam.

Iemand een idee. Ik krijg dan hetzelfde beeld als kanyarat: korrelig zwart wit beeld.

Graag hoor ik jullie tips!
 
kruitfreak zei:
Beste mensen,

Heb een probleem met Dazzle 90.

Ik probeer video banden die ik jaren geleden uit america besteld hebt om te zetten op dvd.

Maar ik krijg bij meer als de helft alleen zwart wit beeld (staat de instelling op ntsc) geen beeld wel geluid bij instelling op pal en secam.

Iemand een idee. Ik krijg dan hetzelfde beeld als kanyarat: korrelig zwart wit beeld.

Graag hoor ik jullie tips!


Wij zouden graag zien dat je hierover zelf een topic begint, je begint nu een nieuwe vraag binnen een bestaand topic, niet duidelijk voor jou, niet duidelijk voor de topicstarter en ook niet duidelijk voor degene die antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan