Nero 7 recorder functie niet geimplementeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hey, alle maal.... had het zelfde probleem als die andere die ook al geen dvd's kon branden met Nero 7 maar het vage er van is dat ik wel gewoon normale cd-rom's kan branden met nero 7 maar geen DVD's, maakt ook niet uit welke manier ik probeer.... het gaat gewoon niet.... ook met de oude Nero 6 krijg ik het niet voor elkaar..... zelfs als ik een dvd wil wissen krijg ik de melding.... zie bijlage.....

heel vreemd.... kan iemand mij helpen??:rolleyes:

Groetjes
Ricky :cool:

ik zie geen bijlage,en kan je misschien ook de link naar die ;andere;zijn vraag erbijzetten want nu is het wel verwarrend en weet ik eigenlijk niet wat de eigenlijke vraag is.(ik heb geen probleeem tot nu toe met nero 7)

Sorry

Sorry, is de eerste keer dat ik van deze dienst gebruik maak... en ben anders heel duidelijk in mijn bewoordingen.... dus daarom proberen we het nog eens.... :D de link is http://www.helpmij.nl/forum/showthr...ght=Nero+recorderfunctie+niet+geimplementeerd als dat is wat je bedoeld..... maar wat daar staat, helpt mij niet echt verder.... heb nog steeds de zelfde fout..... en dat er geen bijlagen bij zitten, snap ik ook niet want heb die toch echt in gevuld onderaan.... maar dat doen we dan nog maar eens.... hoop jou hiermee genoeg informatie te hebben gegeven,

verblijf ik,

Ricky

P.s. krijg de bijlagen niet voorelkaar.... weet ook niet waarom.... maar het zei zo.... staat alleen een venster met daarop: Recorderfunctie niet geïmplementeerd
E: DVDRW IDE1008 :8-0:

Laatst bewerkt:
Het is opgelost hoor,

Hey allemaal... het is gelukkig nu opgelost... Moest de firmware updaten van mijn DVD/RW en nu doet hij alles weer... toch bedankt voor de moeite.....:D

Groetjes Ricky :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan