Nero 7 wil niet branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilders

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Ik heb Nero 7 en wil CD's branden (back-up van foto's en documenten)
Als ik Nero Express start begint het hele brand-proces te draaien, maar op het einde krijg ik steeds de melding Brandproces mislukt.
Heb geen idee wat ik fout doe.
Gebruik CD-R schijfjes en brand op snelheid 16x

Wie kan me helpen ?

Je kan allereerst hetvolgende even proberen. Als je, na het toevoegen van de bestanden aan de compilatie, op branden klikt, dan krijg je volgend venster. Zorg er even voor dat je voor disk at once kiest.

nero7-diskatonce.gif

Indien dat het probleem niet oplost, kan het ook nog een slecht merk van schijfje zijn... of moet je je firmware updaten. Zou je even het merk van de brander kunnen vernoemen?

James :)

Ook geprobeerd.
En alle soorten/merken schijfjes (DVD en CD, herschrijfbaar en gewone)

Mijn brander is een Pioneer DVD-RW K12RA

Ik word er moedeloos van

Daar vind ik geen officiële firmware-updates voor :( en van die prive-gemaakte dingen ga ik ook niet aanraden :confused:

Ik weet het even niet meer... :confused:

Ik heb het zelfde gehad en toen moest ik opnieuw nero 7 installeren en het probleem was opgelost,

Heb inmiddels de oplossing gevonden.
ER bleek een vinkje aangekruist voor Multisession en dan kan het brandproces niet worden voltooid.
Vinkje uitzetten en alles werkt naar behoren.
Zo simpel was het dus !

Waar haal ik van internet een goed programma om labels voor DVD-hoesjes te printen ?

Ik vind het een vage oplossing... een cd zonder einde schrijven zou Nero even goed moeten kunnen. En een programma voor DVD-hoesjes ken ik niet. :)

James :)

Hoi
Programma om cover te printen vind je hier
Maar er zijn er nog veel meer hoor

Groeten Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan