Nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmartini

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2006
Hoi,

Ik heb Nero 7 net geinstalleerd op de pc.
Er is de optie om een video-dvd te branden; dat wil ik met NeroVision doen, ook om er een menu bij te maken.
Maar dan krijg ik niet de mogelijkheid om een video-dvd te branden, maar een video-cd.
Terwijl ik bij StartSmart Nero 7 ingesteld heb op DVD.
Wie kan mij helpen met dit probleem?

groet, jm

jmartini zei:
Hoi,

Ik heb Nero 7 net geinstalleerd op de pc.
Er is de optie om een video-dvd te branden; dat wil ik met NeroVision doen, ook om er een menu bij te maken.
Maar dan krijg ik niet de mogelijkheid om een video-dvd te branden, maar een video-cd.
Terwijl ik bij StartSmart Nero 7 ingesteld heb op DVD.
Wie kan mij helpen met dit probleem?

groet, jm

Heb je via Start smart rechts onderin op het tweede icoontje geklikt? Mbv van dit icoontje ga je naar geavanceerde instellingen, en krijg je veel meer keuzes te zien

Hallo, (Nero 7)

Bedankt voor beide bovenstaande reakties.
Ik denk niet dat het installeren van een DVD-Video plugin voor Nero dit probleem oplost.
Hoewel je deze plugin natuurlijk wel nodig hebt.
Nog even voor de duidelijkheid, want misschien was ik in mijn eerste bericht niet helemaal duidelijk:

In het beginscherm van Nero, dus StartSmart, klik ik onder de rubriek "Foto en Video" op "Maak uw eigen DVD-Video".
Dan start NeroVisionExpress op, maar daar heb ik de volgende mogelijkheden:
-een video-cd maken
- een supervideo-cd maken en
- een mini-DVD maken (dat is maximaal 800 MB)

De mogelijkheid om een DVD-Video te maken is er niet.
Waar kan dit aan liggen, of doe ik iets niet goed?
groeten, jm

Denk dat je eerst je Nero versie moet upgraden, ik weet niet welke versie van 7. je gebruikt maar bij de eerdere releases waren nogal wat problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan