nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

javanuden

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
hallo ik heb een vraagje
er is iets verkeerd gegaan bij nero hij is niet meer compatibel
nu denk ik ik ga hem verwijderen via software dan zegt hij de versie van nero die momenteel is geiinstalleerd is niet compatibel , dus ik kan geen andere er weer op zetten,
is er iets dat ik hem toch hem kan uninst.
alvast bedankt jo van uden:shocked:

hallo ik heb een vraagje
er is iets verkeerd gegaan bij nero hij is niet meer compatibel
nu denk ik ik ga hem verwijderen via software dan zegt hij de versie van nero die momenteel is geiinstalleerd is niet compatibel , dus ik kan geen andere er weer op zetten,
is er iets dat ik hem toch hem kan uninst.
alvast bedankt jo van uden:shocked:

Probeer het volgende eens,alvorens te verwijderen:

Ga naar Configuratiescherm-systeem-Hardware-handtekeningverificatie kies hier voor de optie NEGEREN!.

Het klopt dat windows NIET-compatibel is met vele software met name gedownloadde,via via verkregen of gewoon NIET toelaat dat je iets installeert.

Bovenstaande kan GEEN kwaad,ik liep er ook in het grijze verleden tegen aan bij mij staat het altijd op negeren ik installeer alles.

Wil je het definitief verwijderd hebben zoek dan via een zoekmachine naar uninstallers welke definitief alles verwijderen zonder sporen achter te laten!.
s6
:thumb:

Probeer het volgende eens,alvorens te verwijderen:

Ga naar Configuratiescherm-systeem-Hardware-handtekeningverificatie kies hier voor de optie NEGEREN!.

Het klopt dat windows NIET-compatibel is met vele software met name gedownloadde,via via verkregen of gewoon NIET toelaat dat je iets installeert.

Bovenstaande kan GEEN kwaad,ik liep er ook in het grijze verleden tegen aan bij mij staat het altijd op negeren ik installeer alles.

Wil je het definitief verwijderd hebben zoek dan via een zoekmachine naar uninstallers welke definitief alles verwijderen zonder sporen achter te laten!.
s6
:thumb:

Excuus je hebt een andere probleem & er is al een reactie op je probleem het zit hem in de reg.code klopt komt vaak voor als je wilt verwijderen of een nieuwere versie wilt installeren terwijl de oude nog op je pc staat
s6 :thumb:

het is gelukt met nero general clean tool.
mijn dank is groot
jo van uden:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan