nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmed

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2005
kan ik dan ook met avi bestanden een menu maken voor zelf te sellecteren .en af te spelen welke aflevering ik wil bekijken???:confused:

Ik ken 8 helemaal niet, maar je zal best wel een soort van wizzard hebben waarme je van begin tot het einde door het maken van een DVD wordt geleid met het maken van een DVD met verschillende hoofdstukken/titels.

Ik ken 8 helemaal niet, maar je zal best wel een soort van wizzard hebben waarme je van begin tot het einde door het maken van een DVD wordt geleid met het maken van een DVD met verschillende hoofdstukken/titels.

dat is de nieuwste nero. is al weer een tijdje uit.

Nou,
daar zit vast wel zo'n wizzard bij die je door dat hele proces leidt.

Bij Nero zit ook een programma dat heet Nero Express, in dit geval Nero Express 8. Daarin kun je videofiles toevoegen, en dan een menu maken met allerlei opties. Op TV kan je dan ook zelf selecteren welke je wilt zien.

Nou,
daar zit vast wel zo'n wizzard bij die je door dat hele proces leidt.

volgens mij zit daar geen wizzerd bij omdat het toch een data bestand wordt asl je het brand. kan tenminste de wizzerd ervoor niet vinden...... iemand een tip ervoor ????:o

Bij Nero zit ook een programma dat heet Nero Express, in dit geval Nero Express 8. Daarin kun je videofiles toevoegen, en dan een menu maken met allerlei opties. Op TV kan je dan ook zelf selecteren welke je wilt zien.

nero express herkend geen avi bestanden ..dus dat werkt niet.:confused:

Ik zou het niet met neroexpress doen maar met nerovision express.

Hiermee kan je een menu maken op een schijf, je video onderverdelen in hoofdstukken etc...
de mogelijkheden van het menu zijn grafisch vrij uitgebreid, maar qua mogelijkheden is het menu beperkter dan de doorsnee dvd. Maar dat neemt niet weg dat de mogelijkheden veel in petto hebben voor een toekomstige dvd.

Ik zou het niet met neroexpress doen maar met nerovision express.

Hiermee kan je een menu maken op een schijf, je video onderverdelen in hoofdstukken etc...
de mogelijkheden van het menu zijn grafisch vrij uitgebreid, maar qua mogelijkheden is het menu beperkter dan de doorsnee dvd. Maar dat neemt niet weg dat de mogelijkheden veel in petto hebben voor een toekomstige dvd.

Die bedoel ik :p Ik was in de veronderstelling dat vision express gewoon express was gaan heten. Niet dus...:rolleyes:.

De Nero Vision Express die ik altijd gebruikte kon trouwens gewoon AVI aan...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan