Nero brand ineens met zeer lage snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanno64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Berichten
3
Hoi!

Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen. Heb al gegoogeld en dit forum doorgezocht, maar nog niet iets gevonden dat mij kan helpen.
Ik brand met tsstcorp sh-s223b dvd brander (zo heet hij bij de driver files).
Ik gebruikt Nero 8 de Lite editie en gebruik daarvan Nero Express.

Altijd dezelfde schijfjes gebruikt (TDK DVD+R tot 16x) en altijd hoge snelheid (16x of hoger)
Nu ineens blijft hij steken op 1,3x of 1x en komt niet meer hoger.
Ik heb geen instellingen veranderd en de snelheid staat op maximaal.

Bijgevoegd het log bestandje van 1 sessie die zo langzaam ging.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe ik die snelheid weer op een normale manier kan krijgen?

Bedankt!
Sanne
 

Bijlagen

  • Log.txt
    25,6 KB · Weergaven: 21
is je hd vol leeg deze dan een beetje.
gebruik een temp bestand voor branden.
zorg dat je weinig applicaties hebt runnen tijdens het branden zodat er genoeg geheugen vrij is en probeer het opnieuw ;)
 
Hoi Visha,

Ik heb een nieuwe poging gedaan en gelet op je aanwijzingen. Ik had geen applicaties runnen (behalve de normale achtergrond stuff) en hij gebruikt een temp bestand. Hd is niet vol (zeker nog 30 gb lege ruimte).

Hij schiet weer meteen naar 1.2x/ 1,3x.

Wat kan het nog meer zijn? Kon je opmaken uit het log bestandje dat er te weinig geheugen vrij is voor nero? Ik heb wel 4 gig aan geheugen in de pc zitten, dus dat moet niet het probleem zijn lijkt mij, toch?
Nog andere opties om te proberen? Of ideeën waar het aan kan liggen?
 
Hoi Visha,

Ik heb een nieuwe poging gedaan en gelet op je aanwijzingen. Ik had geen applicaties runnen (behalve de normale achtergrond stuff) en hij gebruikt een temp bestand. Hd is niet vol (zeker nog 30 gb lege ruimte).

Hij schiet weer meteen naar 1.2x/ 1,3x.

Wat kan het nog meer zijn? Kon je opmaken uit het log bestandje dat er te weinig geheugen vrij is voor nero? Ik heb wel 4 gig aan geheugen in de pc zitten, dus dat moet niet het probleem zijn lijkt mij, toch?
Nog andere opties om te proberen? Of ideeën waar het aan kan liggen?

nee dat is genoeg ruimte.
ik zou het zo ff niet weten. misschien kan je proberen een andere brandprogramma te gebruiken en drivers opniuew te installeren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan