tonvanleeuwen
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2001
Als ik een cd wil branden met Nero dan komt het regelmatig voor dat hij identieke jolietnamen vind. Vaak gaat het om lange benamingen van mp3 files. Deze files heetten niet hetzelfde maar beginnen wel met dezelfde naam. Ik zou het liefste mijn mp3's op cd willen branden met bijvoorbeeld de volgende indeling:
artiest - album - titel
Deze combinatie van gegevens wordt soms nogal lang en dan lukt het niet om dat op cd te branden. Ik dacht dat ik 128 tekens in de naamgeving mocht gebruiken maar Nero denkt daar anders over. Heb ik het mis? Wat mis ik hier? Weet iemand hoe ik de door mij bedachte naamgeving wel op cd kan branden? Met indexeren van de cd is dat wel zo makkelijk inplaats van allemaal mappen.
artiest - album - titel
Deze combinatie van gegevens wordt soms nogal lang en dan lukt het niet om dat op cd te branden. Ik dacht dat ik 128 tekens in de naamgeving mocht gebruiken maar Nero denkt daar anders over. Heb ik het mis? Wat mis ik hier? Weet iemand hoe ik de door mij bedachte naamgeving wel op cd kan branden? Met indexeren van de cd is dat wel zo makkelijk inplaats van allemaal mappen.