Nero brand niet omdat hij identieke jolietnamen vind

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Als ik een cd wil branden met Nero dan komt het regelmatig voor dat hij identieke jolietnamen vind. Vaak gaat het om lange benamingen van mp3 files. Deze files heetten niet hetzelfde maar beginnen wel met dezelfde naam. Ik zou het liefste mijn mp3's op cd willen branden met bijvoorbeeld de volgende indeling:

artiest - album - titel

Deze combinatie van gegevens wordt soms nogal lang en dan lukt het niet om dat op cd te branden. Ik dacht dat ik 128 tekens in de naamgeving mocht gebruiken maar Nero denkt daar anders over. Heb ik het mis? Wat mis ik hier? Weet iemand hoe ik de door mij bedachte naamgeving wel op cd kan branden? Met indexeren van de cd is dat wel zo makkelijk inplaats van allemaal mappen.

Je zal dan de titels zo moeten aanpassen, dat ze kort genoeg zijn.
Ik doe dat op die manier, als het nodig is.
Ik zou geen andere optie zo ff weten.

Dat doe ik nu al maar ik zou juist de indeling zo willen aanhouden als ik beschreef zodat de index van de cd's veel overzichtelijker wordt. Je kunt dan ook alle mp3's in de root gooien omdat na de artiest het album vermeld wordt. Je voorkomt dan dubbele titels en je hebt in een keer alfabetisch een overzicht van een artiest zonder dat je al zijn albummappen door moet pluizen.

Weet iemand anders eventueel hoe dit is op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan