Nero brand niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met nero...
Ik heb een cd/dvd brander...
Nu doe ik de nieuwe cd erin, start nero op, sleep de muziek die ik wil branden naar dat linker gedeelte en klik op branden, vervolgends gaat hij elk bestandje bij langs en op een gegeven moment staat ie op 100% en zegt hij dat hij klaar is. Nu heb ik in opties aangeklikt dat hij de CD er uit doet als het branden klaar is. Maar dat doet hij dus niet! En als ik de cd er dan zelf uit haal en hem in de radio stop doet hij het niet...

Als ik op me pc kijk wat er op de cd staat dan staat er ook niks op...

Wat doe ik fout? Ik heb op internet handleidingen gezocht en gevolgd, ik doe het dus volgends de handleidingen maar ik krijg geen muziek op me CD...

Wat moet ik doen???

Groetjes Josephine

Probeer het eens zo:

- start Nero op
- sluit het popup venster Nieuwe Compilatie middels het kruisje
- kies dan in de taakbalk van Nero voor Nero Express gebruiken
- kies dan precies datgene wat je wilt gaan doen
- voeg de te gebruiken bestanden toe
- brand de cd

Misschien staat bij recorder de 'Image recorder' geselecteerd in plaats van je brander, wat er dan gebeurd is dat hij een image op je harde schijf opslaat inplaats van je CD te branden.

Misschien staat bij recorder de 'Image recorder' geselecteerd in plaats van je brander, wat er dan gebeurd is dat hij een image op je harde schijf opslaat inplaats van je CD te branden.

Ja, daar staat inderdaad image recorder, maar verder staat er niks anders!!!!:rolleyes:

:confused: tja dan zit daar je probleem, je systeem ziet niet dat je een brander in je PC hebt, op die plek waar je nu image recorder ziet staan hoort je brander bij te staan.
Misschien moet je apparte drivers hebben voor je brander, :confused: ik zou het wel appart vinden als dat zo was.

Welke cd/dvd brander heb je en vooral: sinds wanneer en hoe is deze aangesloten in de computer!!

Zie je hem wel staan als je Deze computer aanklikt??

Vervelend zeg! Zo heb ik lekker veel aan me CD/DVD brander... Met driver bedoel je software van cd rom t och? Ik zal even kijken wat ik daarvan heb....

Welke cd/dvd brander heb je en vooral: sinds wanneer en hoe is deze aangesloten in de computer!!

Zie je hem wel staan als je Deze computer aanklikt??

Ik zal even kijken...

EDIT//
Ik heb gekeken, ik zie hem in deze computer staan. Ik kan er ook gewoon CD-roms en DVD's mee afspelen. Ik heb even in apparaat beheer gekeken om te kijken welke ik precies heb. Het probleem is dat er twee staan!!! Hieronder heb ik even een printscreen ingevoegd.

Ik heb deze laptop tweedehands gekocht, en heb hem ongeveer sinds april ik weet dus niet precies wanneer hij is aangesloten...

Moeten jullie ook weten welke laptop ik heb? Een DELL inspiron 8600

Bijlagen

Laatst bewerkt:
oud brander progg en een betrekkelijke nieuwe brander .
.
update naar nero 6.xxxxx of 7.xxxxxx .
of een echte versie van nero kopen .
het kan ook een trail zijn .
of een oem zijn voor een andere brander

Inderdaad, ik gebruik versie 5 dus het kan zijn dat dat verschil gewoon te groot is...

Als ik dat bestand download, uitpak, en in de juiste map zet vraagt hij of hij het bestaande bestand op overschrijven ik heb daarbij op ja geklikt maar het werkt vervolgends niet... Ik kan nog niet de juiste recorder kiezen...

Ik heb voor 6 of 7 gegeven, weet niet waar hij moet staan in 5, maar als hij overschreven is, moet hij goed staan.

Het is alleen een lijst met alle huidige cd/dvd spelers, niet meer en niet minder.

Overigens kan versie 5 niet overweg met dvd schrijvers voor een bepaalde upgrade, daar heb je minimaal 6 voor nodig, ook met de nodige updates.

oke, ik heb dus een cd en dvd brander in een, maar dan zal het dus niet gaan lukken vrees ik...

Is er misschien een ander programma(gratis!) wat ik ergens kan downloaden en wat ik ook kan gebruiken? Wat belangrijk is, is dat als ik audio cd's maak en ik brand er mp3's op dat hij ze dan niet als mp3 brand... maar als normaal bestand anders kan ik ze namelijk niet afspelen:o

Ga het eens proberen met CDBurnerPRO, let wel op de wav files die je ook mee moet nemen.

Overigens kan een DVD schrijver meestal ook CD's schrijven, hoor.

De gratis upgrade naar nero7 lukt niet... eerst is hij een uur aan het downloaden, daarna als hij aan het instaleren is doet hij het ineens niet meer. En dan staat onderaan het scherm nog wel iets van: instalatie ofzo maar als ik daar op klik krijg ik niet dat instalatie sscherm te zien... En in nero is niks veranderd...

Ga voor dit programma .
lekker klein en heel handig in gebruik .
versie 6 is er in het nederlands
Ashampoo Burning Studio 7.01
License Free to try; $39.99 to buy
Limitations 40-day trial
Requirements Windows 2000/XP/Vista
File size 21.31MB
Burn Video DVDs directly from almost any video files. Modified and Bootable Copies: Add additional files while copying discs, make modified copies of bootable discs. MP3 Ripping: Rip audio CDs directly to MP3 as well as WMA or WAV. Backup and Restore: Choose archive size, restore individual files. Create bootable discs from boot images, choose file system settings. Burn files and folders to CD/DVD/Blu-ray and add files and folders to existing discs. Multi-disc file backup and restore on CD/DVD/Blu-ray with compression and password protection. Create VideoCDs and Super VideoCDs. Rip music from audio CDs to MP3, WMA and WAV files. Create audio CDs from WAV, MP3, FLAC, WMA and Ogg Vorbis files. Create MP3 or WMA CDs, DVDs and Blu-ray discs or just copy music to CD, DVD or Blu-ray. Copy CDs, DVDs and Blu-ray discs. Create and burn disc images for CD, DVD and Blu-ray. Quickly erase any rewritable media. Store disc images larger than 2GB on FAT32 file systems.
Version 7.01 adds ability to burn Video DVDs directly from almost any video files, automatically convert all common formats, and create cool animated menus with a couple of clicks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan