nero brandsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik gebruik Nero om documenten op een rewritable cd-rom te plaatsen.
Ik merk dat de documenten die bijgekomen zijn erop geplaaste worden maar de documenten die verwijderd zijn uit de map worden niet weggenomen.
Is dit zo of moet dit ergens ingesteld worden ?
Ik zou willen dat het "overbodige" tegelijkertijd verwijderd wordt.

is dit ooit wel zo geweest? ik ken namelijk nergens een functie die dat ook kan.

Mvg,

Brecht

voor zover mij bekend gaat dat met Nero idd. niet lukken en lukt dit bijvoorbeeld wel met InCd dat met Nero wordt meegeleverd.

De ellende is alleen dat InCd niet ontworpen is voor AMD chipsets en derhalve niet altijd lekker "communiceert" met AMD chipsets. (vastlopers en andere "vreemde" gebeurtenissen)

Als ik het goed begrijp kan dit dus niet.
Ik vroeg dit omdat er op het kader komt bijvoorbeeld :
0 bestanden verwijderd, 12 bestanden vervangen enz ..... dus dacht ik dat het ergens moest kunnen.

Toch bedankt !

is dat niet omdat je er dan bestanden met dezelfde bestandsnaam of brand dat die oude bestanden automatisch vervangen worden door de nieuwere?

mvg,

Brecht

Er wordt niks vervangen (dat zou ik wél willen).
De mappen hebben altijd dezelfde naam en normaal zoekt de software of er automatisch iets veranderd is en zet die bestanden er dan bij maar iets wegnemen doet ie niet.

bij mijn weten bestaan dit soort programmatjes niet. mss dat je toevallig ooit zo een hebt geinstalleerd en dat dat nu weg is?

mvg

brecht

Nee, ik heb zulke software nooit gehad maar ik vroeg me gewoon af of het kon omdat Nero zelf aangeeft : "0 bestanden verwijderd", dus ging ik ervan uit dat dit kon maar blijkbaar niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan