Nero brandt plots geen WMA meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannypje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2005
Hallo,

tot voor kort kon ik met Nero wma files branden. Ik heb een oude versie (5.5.5.3) en daarmee zou het in principe zelfs niet mogelijk zijn om wma's te branden, maar raar maar waar ik kon het zonder problemen.

Het enige dat ik onlangs gedaan heb is een driver geinstalleerd om een mp3-speler te behandelen, maar daar ligt het volgens mij niet aan.

De dll voor wma specifieert alleen 'lezen' dus ik begrijp niet hoe ik in het verleden wel degelijk wma's kon branden, maar ik wil wel proberen die toestand te herstellen.

Ik draai windows ME, maar naar een vorig herstelpunt gaan helpt evenmin.

Iemand enig idee ?

Grtz
Danny

Plug in 2.0.9.37 geprobeerd, maar heb de indruk dat deze enkel vanaf nero 6 werkt.

Andere plug in gedownload, zogezegd voor nero 5, maar werkt evenmin.

Zou herinstalleren een optie zijn ?

Zoals je zelf al zegt is het hooguit vreemd dat je voorheen WMA kon branden dus ik vraag ne af of een herinstalatie helpt.

Heb ondertussen wel nero 6.6.0.18 gedownload maar durf hem niet goed installeren want ik weet niet of ik hier ga moeten voor betalen. Ik ken dat ondertussen al zo'n beetje: eerst wordt de oude gede-installeerd, en dan wordt een trial versie geinstalleerd waarvoor je moet dokken om ze volledig operationeel te maken.

Of is de upgrade gratis als je van nero 5 naar nero6 gaat ?

PS: bedankt voor de verwelkoming op helpmij. Lijkt mij een nuttige en actieve groep.

Dat zal inderdaad wel betalen worden!
Maar download of heb jij zoveel WMA dan?

Nero moet geactiveerd worden via een licensiesleutel, zo-ook de wma-plugin.

Om Nero6 in het Nederlands te zetten, installeer je na de installatie van Nero zelf het Nederlandstalige languagepack.

James :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan