Nero Burning Rom 7 !PROBLEEM!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arneee97

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2010
Hoi iedereen,
tot voor kort heb ik een nieuwe DVD-speler gekocht.
Natuurlijk kocht ik wat DVD's erbij, maar sommige DVD's kon ik niet kopen/huren ; dus download ik ze maar.
Gisteren, merkte ik het probleem op, (vooral met de ondertitels).
Ik heb de film "Shutter Island" gedownload, natuurlijk hoort daar een ondertiteling bij, die heb ik gedownload van BS-Player. Zoals normaal las ik op verschillende site's dat je de film en de ondertiteling dezelfde naam moest geven, buiten de extensie natuurlijk.
Dit deed ik, en ik wilde dit samen branden op een DVD.
Maar toen zette het probleem zich op:
Nero Burning Rom (7) laat het afweten om te branden, hij zegt "onverwachte bestandsindeling".
Dit probleem liet ik niet, en ik googlede er maar Nero up te daten. Dit probeerde ik op de site zelf, (je moest eers nero eraf gooien, om dan de nieuwe versie te downloaden).
Maar toen ik Nero Burning Rom opende, stond er tot mijn verbazing opnieuw "Onverwachte Bestandsindeling".
Dan begon ik te twijfelen aan Nero, en zag ik dat je in "Deze Computer" ook kon branden.
Dus ik stak mijn DVD in mijn speler, ik begon de twee programma's te branden, maar toen stond er bij de tijd '30 seconden' opeens de brand-balk stop, en zo blijft hij uren staan.

Kan iemand mij helpen aub?

Groeten
Arne

Nee, ik ben bang dat niemand je met dit probleem kan helpen. Het e.e.a. werkt zo namelijk ook niet. Als jij een film wil bekijken dan lukt dat prima op de manier zoals jij het doet. Voor het branden van een film (.avi of DVD bestanden) gelden hele andere normen en waarden; da's helaas niet een kwestie van een DVD rippen, de NL subs in hetzelfde mappie plaatsen en vervolgens een DVDtje maken (branden) dat in elke speler kan worden afgespeeld.
Daarvoor moet je een aantal handelingen verrichten. Er zijn vele tooltjes die je daarbij kunnen helpen. Hier vind je er enkele.

Hoi,
Na een paar keer proberen en nieuwe programma's te downloaden (DivX) is het mij dan toch gelukt de 2 samen te branden. :)
Alles goed en wel, maar nu blijkt dat als ik die DVD met "Shutter Island.avi" en "Shutter Island.srt" op de DVD staat, maar ik geen nieuwe films erbij krijg. De DVD is 4.7 GB groot en er is heus nog plaats voor een ander.

Alvast Bedankt

Arne

Een DVD is ook maar 1x te beschrijven tenzij je de sessie 'niet afsluit' een z.g. multisessie. Anders moet je een RW gebruiken.

De DVD is een RW. En een multisessie van Nero lukt niet. Nero is defect.

Arne

Dan kan het bijna niet anders dan dat je óf Nero de RW laat afsluiten, óf de RW zelf is niet lekker. Of jij Nero de RW laat sluiten kun je checken bij de brand instellingen.

Gebruik het programma ConvertxtoDVD (3) als je films + subs wil branden. Werkt heel eenvoudig. Je start het op, sleept beide bestanden erin, en drukt op branden (eventueel wat instellingen veranderen over brandsnelheid, dvdnaam etc)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan