Nero Burning-Rom ft. Nero Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandamme

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Hey mensen van helpmij.nl.
Ik heb thuis al zo'n 400dvd's gebrand, maar bij sommige blijft hij op de laatste 5-10min vasthangen, Ik heb ze allemaal gebrand met Nero-Express.
Nu zegt iemand dat komt doordat je het niet mer Nero Burning-Rom doet.....

Kan dit? En wat is het verschil eigenlijk?

Mvg,
Vandamme :D

hoelang?

Hoelang blijven ze stil staan dan? want ik heb ook wel eens als ik brand dan blijven ze 5-10 min stilstaan, maardaarna doen ze het weer. dus ik denk dat het aan de brander ligt want ik brand altijd met Windows Media Player of Winamp.

Hoelang blijven ze stil staan dan? want ik heb ook wel eens als ik brand dan blijven ze 5-10 min stilstaan, maardaarna doen ze het weer. dus ik denk dat het aan de brander ligt want ik brand altijd met Windows Media Player of Winamp.

Nee,Als hij blijft hangen wordt het ook helemaal nix meer... DVD'S he...
Vandamme*

Ik zou als eerste maar eens andere merk schijfjes uitproberen.
Het lijkt mij sterk dat het aan de brandsoftware ligt.
Al die het bij andere merken schijfjes hetzelfde probleem geeft zou ik eerder denken dat je lees/schrijfkop het begeeft.

De defect gebrande schijfjes vertonen die zichtbare kringen?
Zo ja, dan is de brander aan zijn einde.

Ik zou als eerste maar eens andere merk schijfjes uitproberen.
Het lijkt mij sterk dat het aan de brandsoftware ligt.
Al die het bij andere merken schijfjes hetzelfde probleem geeft zou ik eerder denken dat je lees/schrijfkop het begeeft.

De defect gebrande schijfjes vertonen die zichtbare kringen?
Zo ja, dan is de brander aan zijn einde.

Ik heb dit eigenlijk al, vanaf ik met het merk ''Nashua 16x'' brand...
De postbode kwam zojuist er nog 100bezorgen... :confused:
Zou het daar aan kunnen liggen ??
Ik ga nu onderen even kjken als er kringen opstaan,
Mvg Vandamme

**Edit Ik heb gekeken, en kan er geen opvallende kringen opzien... Alleen als ik heel goed kijk, kan ik zien tot waar hij gebrand heeft, maar dat is normaal toch ? Of wat bedoel je met kringen ?

Laatst bewerkt:
**Edit Ik heb gekeken, en kan er geen opvallende kringen opzien... Alleen als ik heel goed kijk, kan ik zien tot waar hij gebrand heeft, maar dat is normaal toch ? Of wat bedoel je met kringen ?[/QUOTE]
Ja dat is normaal

Ik bedoel kringen zoals je in een boomstam ziet.

Dat zijn tracks waar de schijf niet gebrand is en de schijf uiteindelijk waardeloos is geworden. Als je dat gat zien is de brander zeer zeker ten einde.

Kijk ook hier eens en vul hier je type brander eens in en kijk wat de ervaringen van anderen eens zijn met dezelfde combinatie brander/schijfjes als jij.

http://www.videohelp.com/dvdwriters

**Edit Ik heb gekeken, en kan er geen opvallende kringen opzien... Alleen als ik heel goed kijk, kan ik zien tot waar hij gebrand heeft, maar dat is normaal toch ? Of wat bedoel je met kringen ?
Ja dat is normaal

Ik bedoel kringen zoals je in een boomstam ziet.

Dat zijn tracks waar de schijf niet gebrand is en de schijf uiteindelijk waardeloos is geworden. Als je dat gat zien is de brander zeer zeker ten einde.

Kijk ook hier eens en vul hier je type brander eens in en kijk wat de ervaringen van anderen eens zijn met dezelfde combinatie brander/schijfjes als jij.

http://www.videohelp.com/dvdwriters[/QUOTE]

Bedankt :)
Maar, op de pc doen alle dvd's het wel... Zonder enige problemen.. :confused:
Waarom doet hij het dan wel op de pc ?

*Edit de lijn hoorde er thuis

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan