Nero BurnSupportDisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rufuz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Hallo,

Telkens als ik windows opstart krijg ik de melding dat er een opdracht is betreffende:

"Nero - BurnSupportDisc:

Dear Costumer,

You are in the progress to create a CD/DVD containing the latest drivers and support files. For this to be completed, you will be notified to insert a blank CD/DVD media. Then just follow the steps mentioned and you will be notified when te burn process has been finished and the CD/DVD is ready to use.

Your ahead Software Team"

Ik heb al vanalles geprobeerd om hiervanaf te komen inclusief het uitvoeren van deze actie. maar vervolgens kan ie een nodige driver niet vinden. Hoe kom ik van deze queue af???

bij voorbaat dank, Rufuz

Beste rufuz,

hoe ik het begrijp krijg je deze melding elke keer weer, enkel nadat je je Windows herstart (reboot) toch !

kan je het toevallig niet in je instellingen de opdracht uitvinken/of uitzetten van je NERO instellingen, (mocht dat niet lukken)

klik anders even op Start
kies voor uitvoeren,
vervolgens type je msconfig
en ga dan naar de tab Opstarten

kijk even goed als je er iets tussen vind met de naam NERO BurnSupportDisc
het kan ook een andere naam zijn, als het in iedergeval wel met NERO te maken heeft,
heb je het gevonden, vink het vervolgens uit,

-Toepassen
-Afsluiten,
en herstart je PC,

en als het goed is, zal de melding niet meer komen !!!!
wens je veel succes,,,,:thumb:

Hallo,
Via instellingen kon het niet, via msconfig uiteindelijk wel. Ik had hier al eerder wat uitgevinkt wat met nero te maken had; "NeroCheck", de burnsupportdisc had zich verstopt onder PalNetaware waar ik vorige keer overheen gelezen heb. NeroCheck maar weer aanzetten of niet?
In ieder geval bedankt!

rufuz

Beste rufuz, ben erg blij voor je dat het gelukt is :thumb:

je kan NERO Check wel aanvinken, (zoekt op automatische updates voor je) als je dat natuurlijk wilt, (je kan het ook handmatig), dan kan je het gewoon weer uitvinken,

bij mij staat ie uitgevinkt, :thumb:

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan