Nero CD boekje vouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Ik ben de vraag nog nergens tegengekomen en ik zit er al een tijdje mee. Bij Nero (Express 6 op win 98) is het heel handig dat je van de cd die je net gebrand hebt meteen een hoesje kunt maken waar de track-titels al ingevuld zijn. Je bewerkt de voor -en de achterkant van het boekje en printen dus!

MAAR: ik snap absoluut niet hoe je dit als je het uitprint zó kunt vouwen dat het ook een boekje wordt. In de eerste plaats zit er altijd een balk wit tussen van een centimeter en ten tweede komt de vouw aan de rechterkant van de voorkant te zitten. Ik snap er niets van :shocked: Ik heb het hele programma doorgespit, andere papiersoorten ingesteld, maar nergens kom ik iets tegen waarbij je de voorkant en achterkant zo tegen elkaar aan geprint kunt krijgen (voorkant rechts en achterkant links) dat je alleen maar de randen hoeft af te snijden en te vouwen.
Ik los het nu op door er dan maar twee aparte velletjes van te maken, maar dat kan toch mooier? Zie ik iets heel eenvoudigs over het hoofd? :o

heb je wel gewone cd hoesjes en niet slimcases?
slimcases zijn namelijk een paar mm dik en een gewone hoesje is ongeveer een centimeter.

Over het links en rechts....
dat weet ik zo niet, ik gebruik geen nero. Kan je niet gewoon op de voorkant typen wat je op de achterkant wil en anders om?

Rimsic zei:
. Kan je niet gewoon op de voorkant typen wat je op de achterkant wil en anders om?

Dat kan natuurlijk. Hij vult de titels automatisch in en ik knip en plak ze dan naar de andere kant. Verder heb ik het opgegeven, want het programma loopt ook weleens vast.
Easy CD creator doet wèl precies wat ik wil, dus ik blijf dat gewoon gebruiken.

Bedankt voor je reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan