Nero doet raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
509
Hey,

Ik heb laatst cdrwin op mijn pc gezet, maar toen ik dit gedaan had deed mijn nero het niet meer. Toen heb ik cdrwin er af gegooid, maar nu doet nero het nog steeds niet, als ik alles wat ik op een cd wil hebben geselecteerd heb, kan ik niet op de knop branden klikken.

Wie weet wat ik moet doen?
 
Probeer Nero eens opnieuw te installeren.

Groetjes,
Bennie
 
Nero opnieuw installeren en e.v.t een update halen bij nero. ;)

Dit moet lukken.

Groet speedtouch
 
ik zit ook een hel klein beetje te denken aan de aspi drivers. Nero heeft bijv. zijn eigen aspi drivers die pas gestart worden bij de start van Nero, terwijl bijv. de ASPI dirvers van Adaptec min of meer de Windows standaard zijn. Deze worden dan ook bij de start van Windows geladen. Heel misschien is bij jou een ASPI driver overschreven en doet Nero daarom "moeilijk". Met het de-installeren van Nero en daarna herinstalleren zoals al is geadviseerd, zou het probleem verholpen moeten zijn.

ALS het hieraan ligt, houdt dan wel in gedachten dat bij een eventuele update van CDRWIN het "feest" opnieuw zou kunnen beginnen.....................
 
Het probleem is al opgelost door nieuwe ASPI drivers van adaptec.com geinstalleerd te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan