Nero DVD bestanden branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Macrahz

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Hallo, ik heb sinds kort een film gedownload (geen avi) maar alles compleet met menu en al dus wou ik hem ook gewoon in de woonkamer kunnen kijken alleen krijg ik het niet gebrand, heb ik nog speciale tools nodig of iets in die richting buiten nero ?

Ik gebruik natuurlijk DVD-R (4.7 G) maar daar kan het niet aan liggen momenteel.

Misschien dat ik alle zip bestandjes moet uitpakken (hoefde er maar 1 uit te pakken om het vanaf mijn computer te bekijken)

En als ik alles moet uitpakken moet ik dan *oke* drukken als hij vraagt of ik het wil laten vervangen of iets anders ?

Met nero ondernam ik de volgende stappen:

Rip and burn > Burn Video Disc > DVD > video files.

Bij avi deed ik:

Create and edit > Author, Edit and Capture Vid > Make DVD > DVD video maar dat ging allemaal goed.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
je moet dus even kijiken in de gedownloade map voor rar.00
deze aan kliken de rest volg dan van zelf.
waarschijnelijk krijg je na het uit paken een iso bestand die je dan met nero of imageburn,
kan weg branden.
als het geen iso is maar folders ts_video dan in nero aan geven als dvd te branden.

Als je op de .rar klikt worden automatisch ook alle ander .r01 t/m rxx uitgepakt.
Zo te zien heb je al de .rar files al 2x uit gepakt.
Resultaat hier van zijn in dit geval de wk-in.bruges en wk-in.brugges(2) bestanden van het type IMG (beide 4,58 Gb groot), vermoedelijk is het een .iso bestand, maar dat is zo niet te zien.
Alleen deze file (één er van) heb je nodig. De ander kan je weg gooien zonde van de schijfruimt, samen met de .rar en r01 etc files heb je de film er nu eigenlijk al 3x op staan = 13,5 GB aan schijf ruimte, dus niet nog een keer op een .rar of r0x file klikken, dan krijg je er (telkens) weer 4,5 GB bij in de vorm van wk-in.brugges(3)...(4)...(5)... etc. :)

Je kunt dit 'image' door Nero op een DVD laten branden.
In je voorbeeld scherm zit je daarvoor nu in ieder geval in de verkeerde optie. Zoek op Branden van een Image.

Let er op dat je niet de file zelf op de DVD zet maar de inhoud van het Image (kies je voor Image branden doet Nero dat verder voor je).
Meer daar over hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=241909

Laatst bewerkt:
Ik heb gebruik gemaakt van MagicISO of terwijl eigenlijk de persoon die mij hielp via teamviewer maar heb wel een klein beetje opgelet en het is gelukt !:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan