nero en surfen tegelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemorgen,

Ik heb ff een vraagje, als ik met nero een cd aan het branden ben, kan ik dan gewoon de computer blijven gebruiken? Surfen, downloaden enzovoort??

groetjes
debby
 
Als je genoeg geheugen hebt wel. Ik heb sinds kort een computer met 2,4 Ghz Pentium IV processor en 512 Mb geheugen en branden en surfen tussendoor ging prima samen.
 
Geplaatst door DvE
Als je genoeg geheugen hebt wel. Ik heb sinds kort een computer met 2,4 Ghz Pentium IV processor en 512 Mb geheugen en branden en surfen tussendoor ging prima samen.

Ik heb pentium 3 maar ik bedoel eigenlijk, het gaat natuurlijk wel maar wordt de kwaliteit van de cd dan niet slechter??

thanxx
debby
 
Dan moet je brander wel buffer underrun beveiliging ondersteunen. Anders kun je de ene na de andere cd weggooien. Ik kan ook surfen en branden en downloaden tegelijk, maar het branden gaat vaak wel langzamer dan omdat er geheugen gebruikt wordt.
Groetjes, Tanja
 
Laatst bewerkt:
nee de kwaliteit van de cd wordt niet slechter als je brand en suft tegelijk.

waar je wel kans op hebt is als de pc het even zwaar hebt de brander stopt met branden en dan is dus de cd niet bruikbaar.
de nieuwste branders hebben allemaal smartburn of burnproof ( is het zelfde maar fabrikanten noemen het anders )
als je in bezit bent van zo'n brander met boven genoemde functie kan er eigenlijk weinig meer fout gaan.
 
Geplaatst door tazman
nee de kwaliteit van de cd wordt niet slechter als je brand en suft tegelijk.

waar je wel kans op hebt is als de pc het even zwaar hebt de brander stopt met branden en dan is dus de cd niet bruikbaar.
de nieuwste branders hebben allemaal smartburn of burnproof ( is het zelfde maar fabrikanten noemen het anders )
als je in bezit bent van zo'n brander met boven genoemde functie kan er eigenlijk weinig meer fout gaan.


Ok, bedankt weer.

Debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan