NERO foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

chico0708

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Als ik een bepaalde film (VCD) met NERO wil branden krijg ik deze foutmelding: zie bijlage

Enig idee hoe ik hier vanaf kom??

Ik hoor het weer graag....

Chico

Bijlagen

• nero fout.jpg
    nero fout.jpg
    39,3 KB · Weergaven: 74
Zoals Nero al zegt, een recorder error.
Ik zie bij de brandsnelheid 2× staan, is dit soms een 'oude' brander die nog geen video cd's kan branden?

fout melding

Misschien heb je hier iets aan?

Verder zoeken in Google leerde ook dat een Nero update kan helpen aangezien die fout bij jou volgens de afbeelding aan het eind van het brandproces optrad.

Dat blijkt een probleem te zijn dat vaker bij oudere versies van Nero voor komt.

Van mijn kant nu :

Welke Nero versie heb je?

Suc6

Ik heb versie 4. Aan m'n brander kan het niet liggen, omdat ik meerdere vcd's heb gebrand. Af en toe krijg ik deze melding.

Niemand die nog een idee heeft??????
Misschien toch maar een nieuwe brander kopen.....

Geplaatst door chico0708
Ik heb versie 4. Aan m'n brander kan het niet liggen, omdat ik meerdere vcd's heb gebrand. Af en toe krijg ik deze melding.

Aan je brander kan het juist wel liggen. Een brander overlijd meestal niet in één keer maar begint met een enkele uitval en dat wordt langzamerhand steeds meer.

Je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of het een al wat oudere brander betreft.

Dat is een jaar of 5 oud, de mijne overleed na 2 jaar al, dus die van jou leeft al lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan