Nero geeft schijf aan van 21 Gyg

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quo

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Goedenavond,

Ben dvd'tjes aan het branden maar steeds als ik 1 op 1 wil kopieren geeft nero aan dat er op de bronschijf 21 gygabyte aan gegevens staat en dat er op de target schijf maar plaats is voor 4,7 Gyg. Ik heb alle updates van nero uitgevoerd en heb de meest recente versie. Wat gaat er hier mis?
Iemand een idee?

Waarschijnlijk staat bij u in Nero de Bron lokatie op u HD , even veranderen

Neen, bronlokatie staat op "dvd" waar ook de dvd in zit die gekopieerd moet worden

Klinkt mischien vreemd maar koppel je brander eens af . En dan dus opstarten zonder brander ,weer aankoppelen en weer opstarten .

Er gaat iets mis,

Laatst bewerkt:
De dvd's die ik probeer te kopieren zijn al kopies dus lijkt me sterk dat daar een kopieerbeveiliging opzit.

Nero eraf gegooid, opnieuw standaard programma van Nero geinstalleerd maar daaronder deed hij hetzelfde, onder Shrink 3.2 gaat het branden wel goed maar het duurt alleen allemaal zo lang.

Nu heb ik van mijn brander (NEC 3500AG) een firmware update gedaan en nu geeft hij in plaats van een maximale brandsnelheid van 8x, een topburnspeed aan van 12x, en hij doet dit ook zonder fouten op 8x DVD+ schijven. Kan dit wel of klopt er hier iets niet?

Bvd,

Laatst bewerkt:
Dit is de melding die ik steeds krijg; zie bijlage

Bijlagen

• lastscan2.gif
    lastscan2.gif
    87,5 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan