nero herkend dvd brander niet meer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boesje

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Berichten
16
hallo
ik dacht dat mijn dvd brander kapot was.Ik terug naar de winkel en kreeg gelijk de nieuwste sony dvd brander.
Maar wat blijk nu.De dvd speler was kapot omdat ik 1 op 1 brande en hij telkens stopte dacht ik dat de brander kapot was.Maar dit wordt een te lang verhaal.

Waar het om gaat is dat ik nu die nieuwe sony brander erin hebt Maar nero ziet hem als image recorder.
In windows bij deze computer staat die goed als station vermeld.Wat zou dit kunnen zijn ? ik heb nero er al overnieuw op gedaan slave en master heb ik al een keer veranderd
Maar Nero blijft hem als image recorder zien en ik kan er geen dvd's mee branden.Ik dacht zelf dat het een software probleem is omdat hij in windows wel goed staat.Wie kan mij verder helpen
mvg boesje
 
ik gebruik versie 5.5.9.14
die werkte goed bij die die andere brander.en nu bij deze niet ?
 
Ik neem aan dat je XP gebruikt.
Als je de nieuwste Sony dvd hebt kun je het beste Nero 6.0019 gebruiken anders herkent hij hem misschien niet.
In een test in ComputerTotaal blijkt dat Nero 6 beter is toegespitst op video's en films. Werd Nero er niet bij geleverd want dan kun je hem gratis updaten naar 6 (niet ouder dan 1-7-2003).
 
Nee er zat niks bij en dat vond ik ook al vreemd dat er niks bij zat.Zelf die rw dvd zat niet in de doos.

Maar bedankt voor het antwoord
ik ga dat dan nu maar eens probeeren
Anders morgen terug naar de winkel
mvg boesje
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij toch niet zo ,,NIEUW'' is als dat jij dacht.
 
ja dat donker bruin vermoeden heb ik ook al :)
ik heb hem bij office gekocht dat is zo:n winkel waar je een pasje nodig hebt om binnen te komen.En kennis heeft zo:n pasje.Maar er is daar ook een 14 dagen termijn dat je alles terug kunt brengen (zonder vragen) als je het niet bevalt wat je gekocht hebt.
Ik ga er maar niet mee verder en breng hem morgen terug.
gr boesje
 
Ik denk dat je een speciale Nero-versie nodig hebt die speciaal bedoeld is voor je Sony-brander.

Het komt namelijk nog regelmatig voor dat sommige branders met een eigen versie van Nero worden geleverd die ook alleen maar werkt met de bijgeleverde brander.
 
Misschien kan je hem ruilen voor een gesloten doos die ik dan terplekke zou contoleren of alles erbij zit (liefst Nero 6).
 
Ik heb zelf ook een sony dvd brander.
Ik heb hem wel uit een gesloten doos, moest zelf het zegel verbreken.
Hier zat GEEN nero bij. alleen de software van Sony, zelfs geen lege dvd om iets te proberen.
Mijn leverancier heeft er zelf maar een dvd en een dvd rw bijgedaan.
Zelf heb ik nero 6 gekocht en deze werkt perfect met de sony.

Dus ik denk dat je WEL een nieuwe brander hebt maar een verkeerde versie van Nero. Ik zou nero eens helemaal verwijderen en daarna opnieuw erop zetten en dan meteen de updates van nero ophalen.

Suc6.
 
Heb je nero trouwens wel geregistreerd, zo nee dan wordt je brander ook niet herkend.
 
alles werkt weer
ik heb de nieuwste versie van nero er nu op.En nu ziet nero hem wel.Maar nu blijk dat je met deze nero twee branders aan kunt sluiten.Dus dan zou je twee dvd's in één keer kunnen branden.Op de site van nero staat wel een link hoe je dat dan moet instelen maar die werkt niet.Weet iemand soms of ik dit wel goed begrijp?.Dat je dan twee branders op het zelfde moment kunt laten branden ?Of weet iemand een link waar dat uitgelegt wordt
mvg boesje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan